„Wiedza ratuje życie” zachęca do testów na HIV (wideo)

W najważniejszych mediach trwa kampania promująca przeprowadzanie testów na HIV. Akcję pod hasłem „Wiedza ratuje życie” przygotowały firmy Pracownia C&C i Martis.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Rozpoczęta właśnie kampania „Wiedza ratuje życie” ma na celu podnoszenie świadomości społecznej problemu HIV. Przekaz zachęca odbiorców do przeprowadzania okresowych badań na obecność tego wirusa w organizmie.

Działania – zaplanowane do maja przyszłego roku – obejmują telewizję, radio, internet oraz materiały BTL. Kreację kampanii przygotowała Pracownia C&C, a produkcją zajęła się firma Martis. Akcję organizuje Krajowe Centrum ds. AIDS, a partnerują jej m.in. minister zdrowia, główny inspektor sanitarny, wojewoda mazowiecki, marszałek województwa mazowieckiego i prezydent miasta stołecznego Warszawy.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji