Większość graczy akceptuje reklamy w grach

Większość użytkowników gier wideo reaguje pozytywnie na reklamy wgrach.

km
km
Udostępnij artykuł:

Z badania przeprowadzonego przez firmy Nielsen BASES i NielsenGames na zlecenie firmy reklamowej IGA Worldwide wynika, że dla 82procent respondentów grających w gry wideo, są one tak samoprzyjemne z reklamami jak i bez nich - informuje serwisMediaweek.

Co więcej, 70 procent badanych stwierdziło, że tego typu reklamysprawiają, że promowane marki są przez nich lepiej postrzegane.

Ponad 60 procent respondentów z tej grupy przyznało również, żereklamy w grach przykuwają ich uwagę, sprawiają, że gry są bardziejrealistyczne, nie przeszkadzają im w samej grze, a także promująodpowiednie produkty.

Gry wideo są jednym z najbardziej obiecujących i najszybciejrozwijających się mediów reklamowych. Firma eMarketer szacuje, że w2012 roku branża ta osiągnie wartość 2 miliardów dolarów.

źródło: Mediaweek

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"