Średnia sprzedaż ogółem liderującego „Tygodnika Zamojskiego” (Wydawnictwo Zamojskie) w lipcu 2015 roku wyniosła 21 769 egz., po spadku względem analogicznego okresu 2014 roku o 3,93 proc. - wynika z rankingu, opracowanego przez portal Wirtualnemedia.pl na podstawie danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.
Na drugiej lokacie uplasował się „Tygodnik Siedlecki - Magazyn” (Wydawnicza Spółdzielnia Pracy Stopka), którego średnia sprzedaż ogółem zmalała o 6,34 proc. do poziomu 16 871 egz.
Podium zamyka „Tygodnik Podhalański” (Zakopiańskie Towarzystwo Gospodarcze). Średnia sprzedaż ogółem tego tytułu w analizowanym okresie wyniosła 13 925 egz., po spadku o 8,18 proc.Największym wzrostem średniej sprzedaży ogółem pochwalić się mogła „Gazeta Gryfińska” (Pro Media Kamil Miler), która awansowała z miejsca 25. na 24. Jej średni wynik zwiększył się bowiem o 2,28 proc. i w ostateczności wyniósł 2 194 egz.

Z kolei najwięcej straciło „Życie Bytomskie” (Bytomska Spółdzielnia Pracy Dziennikarzy Redakcja i Wydawnictwo) - było to 16,84 proc. do poziomu 5 096 egz. Tytuł ten w rankingu spadł z miejsca 13. na 16.
W zestawieniu ujęto tylko te tygodniki lokalne, które zostały zgłoszone do ZKDP.Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.











