21 marca MTV Polska wprowadza nową ofertę programową - poinformowała wczoraj telewizja MTV portal Wirtualneemdia.pl.
Nowa ramówka będzie zawierać nowe pasma programowe m.in. Pikantna Środa (seriale randkowe), Freaky Friday (kontrowersja w stylu MTV) oraz Wypasiona Niedziela (największe hity stacji), w których widzowie znajdą zwiększoną dawkę swoich ulubionych programów, nadawanych w stałych dniach i o stałych porach.
Nie zabraknie seriali - wśród nich kultowe "Beavis & Butthead" oraz "Celebrity Deathmatch", widzowie zobaczą też "VH1 Illustrated" oraz "Downtown", czyli serial o problemach młodych ludzi.
Jak przewiduje MTV najbardziej kontrowersyjnym programem wiosennej ramówki będzie "Top Buzzer", czyli serial komediowy, którego bohaterami są dwaj narkotykowi dealerzy - nieudacznicy oraz ich znajomi. Pojawi się też "Wanna come in?", w którym doświadczony swat pomaga wybrańcom znaleźć drugą połowę i przy okazji zarobić trochę pieniędzy.

Kolejna nowość to talk-show "TRL" z prowadzącym Carsonem Daily.
W ofercie MTV Polska pozostają największe hity ostatnich miesięcy: "Pimp My Ride" i "Wade Robson Project".
W kwietniu powróci w całkiem zmienionej formule "MTV Select", szczegółów nadawca nie ujawnia. - Nową ramówkę będzie wspierać jedna z najbardziej odważnych kampanii reklamowych w Polsce, która ma ugruntować pozycję MTV jako innowacyjnego, prowokującego i międzynarodowego kanału muzycznego. Ważnym elementem kampanii są kontrowersyjne gesty ludzkich rąk, które poprzez swój dwuznaczny przekaz mają dotrzeć do młodego widza - informuje MTV.
MTV zapowiada też, że 21 marca zmieni się oprawa graficzna stacji, która będzie utrzymana w stylach urban , a inspiracje będzie czerpać z kultury ulicznej.











