W ramach kampanii przygotowano zestawy promocyjne w specjalnych opakowaniach: kołdrę Hollofil Allerban z oryginalnym wypełnieniem poliestrowym firmy DuPont oraz proszek do prania gratis
Kampania ma charakter edukacyjny - jej celem jest przede wszystkim przekonanie konsumentów do prania kołder i poduszek oraz do częstszej wymiany tych produktów. Promocja potrwa do końca maja.
Według badań przeprowadzonych wśród polskich konsumentów przez SMG/KRC Millward Brown Company*, prawie połowa badanych (44%) nigdy nie kupowała pościeli (kołder i poduszek). Charakterystyczne dla polskich konsumentów jest przekazywanie sobie pościeli z pokolenia na pokolenie. Z badań tych wynika również, że osoby, które preferują wypełnienie naturalne, wymieniają pościel rzadziej niż osoby, które wolą wypełnienie syntetyczne. 40% osób w ogóle nie wymienia kołder i poduszek. Aż jedna czwarta osób (24%) kupuje nową pościel rzadziej niż co 10 lat, a tylko 15% wymienia ją co 5 lat.

Informacje o kampanii "Wiosenne Porządki z DuPont":
Miejsce: 19 hipermarketów Auchan na terenie całego krajuCzas trwania promocji: 25 kwietnia - 31 maja 2005 r.Zestaw promocyjny: kołdra Hollofil® Allerban® 155 x 200 + proszek do prania 600gCena zestawu: 149,99 PLNAkcję wspierać będą działania w zakresie BTL i public relations, takie jak: ulotki produktowe, gazetka promocyjna Auchan oraz hostessy w hipermarketach, a także kampania informacyjna w mediach.Markę DuPont od 5 lat obsługuje agencja Media Metropolis.











