Wirtualna Polska, ClickAd Interactive i Faceaddicted chcą zająć się obsługą reklamową portalu PAP

Wirtualna Polska i agencje ClickAd Interactive oraz Faceaddicted złożyły oferty w przetargu Polskiej Agencji Prasowej na obsługę reklamową i marketingową jej anglojęzycznego portalu informacyjnego. Walczą o 947 tys. zł budżetu.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Wirtualna Polska zaproponowała kwotę 738 tys. zł, ClickAd Interactive – 861 tys. zł, a Faceaddicted – 799,5 tys. zł.

PAP chce zatrudnić agencję po to, by pomogła ona zbudować pozycję anglojęzycznego portalu informacyjnego jako witryny pierwszego wyboru w zakresie informacji o Polsce i Polakach w zagranicznych środowiskach opiniotwórczych.

Zaproponowane przez nią działania będą skierowanie do Polaków mieszkających za granicą, do zagranicznych liderów opinii, kadry zarządzającej, dziennikarzy. Kampania, którą na potrzeby jego promocji chce przeprowadzić PAP będzie obejmować portale społecznościowe, zagraniczne serwisy internetowe, wyszukiwarkę Google. Chodzi przede wszystkim o dotarcie do użytkowników internetu w Wielkiej Brytanii, Francji, Niemczech, Stanach Zjednoczonych oraz Australii.

Wybrana w przetargu agencja będzie odpowiedzialna za stworzenie w ramach strategii propozycji działań komunikacyjnych, ich realizację, stworzenie dodatkowej strategii komunikacji itp.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"