
Dołącz do newslettera Wirtualne Media!
Codziennie rano
Oferty pracy
50 tysięcy subskrybentów
*Zrezygnuj w każdej chwili, nie wysyłamy spamu.
Dziękujemy za zapisanie się do newsletteraWirtualne Media
Sprawdź swoją skrzynkę odbiorczą.

W internetowym sklepie zapełniliśmy wirtualny koszyk i udajemy się do kasy. Przed nami lista form płatności. Karta, przelew, mTransfer, płatność za pobraniem – co wybrać? Zamiast kierować się przyzwyczajeniem, warto zastanowić się przez chwilę nad najbardziej odpowiednim w danym momencie wyborem. Każda z metod ma swoje wady i zalety.Polskie e-sklepy oferują szeroki wybór form płatności. Według raportu „eCommerce 2010” najpopularniejszą opcją, proponowaną w niemal wszystkich internetowych sklepach, jest płatność gotówkowa przy odbiorze towaru. Równie szeroko rozpowszechnione jest polecenie przelewu, a dopiero na dalszych miejscach znajdziemy karty płatnicze i szybkie przelewy internetowe (tzw. pay-by-link) – udostępnia je odpowiednio 58% i 57% sklepów.Wirtualne sklepy często korzystają z usług firm obsługujących płatności on-line, takich jak PayU (platnosci.pl) czy DotPay, które ułatwiają obsługę wielu form regulowania zobowiązań tworząc łatwe do wdrożenia pakiety. Coraz częściej, zwłaszcza w branży RTV i AGD, dostępne są systemy sprzedaży ratalnej on-line. Taką opcję zapłaty oferuje co czwarty internetowy detalista, jednak jej popularność jest dotąd niewielka.Więcej informacji: http://kupteraztaniej.pl/wiadomosc/Wirtualne-zakupy-wygodne-platnosci-2281240.html. Przy powoływaniu się na analizę, prosimy o podanie źródła Bankier.pl.dr Michał KisielAnalityk Bankier.ple-mail: m.kisiel@bankier.pl

Wirtualnemedia.pl

GPLUS PRODUCTION

GPLUS PRODUCTION

Grupa RMF

Telewizja Puls

Grupa RMF

Gremi Media

Agencja Wydawniczo - Reklamowa Wprost

Wirtualna Polska Media
