
Dołącz do newslettera Wirtualne Media!
Codziennie rano
Oferty pracy
50 tysięcy subskrybentów
*Zrezygnuj w każdej chwili, nie wysyłamy spamu.
Dziękujemy za zapisanie się do newsletteraWirtualne Media
Sprawdź swoją skrzynkę odbiorczą.

Aby przybliżyć świat zakupów internetowych tym, którzy czują się nieco zagubieni wśród wirtualnych półek, Webshake - przy współpracy z DPD Polska - wyemituje 10-odcinkową serię programu poświęconego e-commerce. Dzięki niemu widzowie dowiedzą się, czy zakupy w Internecie są bezpieczne oraz w jaki sposób dokonywać płatności bez ryzyka. Pierwszy odcinek programu rusza już dziś.Program „Płacę nie płacę” został w całości poświęcony tematyce e-commerce. Kilkuminutowe odcinki wyjaśniają między innymi, w jaki sposób funkcjonuje sklep internetowy, jak bezpiecznie dokonywać płatności on-line oraz jakie prawa przysługują internautom podczas zakupów w Sieci. Z raportu Gemius S.A. wynika, że ponad 50 procent internautów robi zakupy w sklepach internetowych. Na rok 2011 przewidywany jest 33-procentowy przyrost osób robiących zakupy w Sieci. Warto dodać, że Polska jest krajem o największym przyroście sprzedaży on-line w całej Europie. Jako jeden z czołowych operatorów kurierskich obsługujących sektor e-commerce, z przyjemnością wzięliśmy udział w projekcie edukującym rynek w zakresie bezpieczeństwa zakupów on-line. Liczba sklepów e-commerce oscyluje wokół 10 tysięcy i wciąż rośnie. Zwiększa się też liczba internautów regularnie robiących zakupy w Sieci. Mimo tak dynamicznego rozwoju tego sektora wiele osób wciąż odczuwa niepewność związaną z kupowaniem on-line – mówi Maciej Głowacki, Dyrektor Sprzedażyi Marketingu w DPD Polska. Współpraca z telewizją Webshake była więc nie tylko bardzo ciekawym doświadczeniem i świetną zabawą, ale przede wszystkim sposobem na pokazanie widzom jak bezpiecznie poruszać się po świecie wirtualnych zakupów – dodaje. Obawa przed zakupami w Sieci wiąże się między innymi z tym, że kupujący boją się, że robiąc przelew internetowy na stałe udostępniają sprzedawcy dostęp do swojego rachunku bankowego. Wielu Internautów nie wie też, jak dochodzić swoich praw w Internecie. – mówi Dominik Szarek, współzałożyciel Webshake i współtwórca programu „Płacę nie płacę”. Procesy logistyczne związane ze sprzedażą on-line są większości kupujących zupełnie nieznane. Podobnie jak zasady bezpieczeństwa gwarantujące powodzenia internetowych transakcji. Często nie wiemy, gdzie szukać instrukcji oraz jak poruszać się w świecie e-commerce. Nawet jeśli znajdziemy jakieś wskazówki, często są zbyt zawiłe, by ułatwić zakupy on-line. Naszym celem jest przekazanie widzom wiedzy, jak uniknąć przykrych niespodzianek, ale również pokazanie, że e-commerce może być prosty, może sprawiać mnóstwo przyjemności i pozwala zaoszczędzić czas. Zależało nam, aby materiał miał lekką, przyjazną i dynamiczną formę. Myślę, że udało nam się w pełni zrealizować nasz cel –dodaje. O Webshake:Webshake.tv to lifestyle’owa telewizja internetowa. Działa od stycznia 2010 roku. Głównym celem założycieli jest pokazanie widzom najciekawszych wydarzeń ze świata Internetu i IT, a także przekazywanie wiedzy i porad dotyczących nowych technologii. „Płacę nie płacę” jest kolejną tego typu serią realizowaną przez telewizję. Partnerami programu są czołowe marki związane z branżą e-commerce: DPD Polska, Dotpay oraz InFlavo. O DPD:Wysyłając 2 miliony międzynarodowych paczek dziennie, DPD jest jedną z wiodących firm kurierskich w Europie. DPD oferuje swoim klientom szerokie spektrum usług krajowych i zagranicznych. Portfolio produktów obejmuje przesyłki standardowe i ekspresowe z możliwością śledzenia przesyłek w trybie on- line, wysyłkę poprzez punkty nadawczo – odbiorcze (Parcel Shop) aż po indywidualne rozwiązania dla klientów biznesowych. DPD posiada ponad 500 punktów w 39 krajach, 22 000 zatrudnionych osób i 15 000 pojazdów działających w imieniu 200 000 klientów biznesowych jak również tych działających na mniejszą skalę i prywatnych nadawców. DPD jest zarządzane przez CEO – Arnolda Schroven. Francuski GeoPost Group, będący częścią La Poste, jest większościowym udziałowcem DPD. Udziałowcem mniejszościowym jest DPD Systemlogistik GmbH& Co. KG (10,47 procent udziałów) oraz DPD Zeitfracht GmbH & Co. KG (6,21 procent udziałów).O GeoPost:GeoPost, główny gracz na rynku przesyłek ekspresowych, zrzesza firmy działające w ramach LaPoste. Działając w Europie, obsługuje ponad 230 krajów w imieniu 300 000 klientów na świecie. Dziś, grupa GeoPost zajmuje 1 miejsce we Francji i 3 miejsce w rankingu Europejskim, mając, w 2007, roku obrót roczny w wysokości 3,1 bilionów Euro.

Wirtualnemedia.pl

GPLUS PRODUCTION

GPLUS PRODUCTION

Grupa RMF

Telewizja Puls

Grupa RMF

Gremi Media

Agencja Wydawniczo - Reklamowa Wprost

Wirtualna Polska Media
