WIŚNIOWSKI otwiera serca na pomaganie... serduszkom

4 września odbyła się konferencja prasowa dotycząca akcji "Razem ratujmy małe serduszka", której inicjatorem i organizatorem jest firma WIŚNIOWSKI. Tym razem celem akcji jest niesienie pomocy małym pacjentom Kliniki Kardiochirurgii Dziecięcej w Krakowie poprzez wsparcie fundacji ScholaCordis. Patronat medialny nad akcja objęło radio RMF FM oraz Dobry Tygodnik Sądecki. „Razem ratujmy małe serduszka” to najnowsza akcja w ramach Społecznej Odpowiedzialności Biznesu firmy WIŚNIOWSKI. Wspólnie z Partnerami Handlowymi firma dołoży wszelkich starań, aby zebrać jak największą ilość środków na wsparcie Kliniki Kardiochirurgii Dziecięcej w Krakowie, gdzie codziennie toczy się walka o życie małych pacjentów. Niektóre z nich można byłoby z pewnością określić mianem cudu. O samej idei akcji, o potrzebach fundacji oraz o konieczności wspierania tych inicjatyw dyskutowano podczas poniedziałkowej konferencji prasowej w Hotelu Sofitel Warsaw Victoria. O wyzwaniach, zebranym uczestnikom konferencji opowiadali: Krystyna Baran - prezes firmy WIŚNIOWSKI, Katarzyna Świderska – dyrektor marketingu firmy WISNIOWSKI i profesor Janusz Skalski – kierownik Kliniki Kardiochirurgii Dziecięcej IP UJ CM - ambasador akcji. Spotkanie poprowadził dziennikarz Filip Chajzer. „Firma WIŚNIOWSKI istnieje od 28 lat. Od samego początku wspiera różne, ważne inicjatywy. Tym razem chcemy umożliwić utrzymanie standardów leczenia i jednocześnie wspierać rozwój Kliniki Kardiochirurgii Dziecięcej, na co niezbędne jest ciągłe wzbogacanie sprzętowe oddziału. To wymaga ogromnych nakładów finansowych. Dlatego zainicjowaliśmy tę akcję i zachęcamy do przyłączenia się do niej. Wierzymy, że wspólne działania pozwolą na bardziej skuteczną realizację celu, a co za tym idzie więcej uratowanych dziecięcych serduszek.” – podkreśla Krystyna Baran prezes firmy WIŚNIOWSKI. Z mocą i determinacją firma WIŚNIOWSKI wkracza w jesienny czas, inspirując do działania coraz szersze grono odbiorców, w tym również swoich klientów i partnerów handlowych. Skłonić do tego ma atrakcyjna promocja, w ramach której zyskają jedni i drudzy, a każdy z pewnością odczuje satysfakcję z niesienia pomocy dzieciom. W ofercie promocyjnej klienci mogą skorzystać ze specjalnych warunków zakupu bram, drzwi i ogrodzeń marki WIŚNIOWSKI w wersji smartCONNECTED. Dzięki temu nowoczesna technologia Inteligentnego Domu jest na wyciągnięcie ręki i działa nie tylko na rzecz większego komfortu i bezpieczeństwa użytkowników, ale także na rzecz małych pacjentów Kliniki  Kardiochirurgii  Dziecięcej w Krakowie. Konferencja prasowa była preludium do kolejnych działań, które planuje firma WIŚNIOWSKI w najbliższym czasie. Patronat medialny nad akcją objęło radio RMF FM oraz Dobry Tygodnik Sądecki. Wszystkich, którzy nie mogli uczestniczyć w spotkaniu, zapraszamy na fanpage na Facebooku, gdzie dostępna jest relacja ze spotkania. Filmowy skrót ze spotkania zobaczyć można TUTAJ ( https://www.youtube.com/watch?v=EivZ2fajQfk ). WIŚNIOWSKI (PRESS BOX)

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu