Właściciel Sugarfree i Cardio Bunny otwiera sklep stacjonarny we Wrocławiu

Firma HubStyle, do której należą internetowe sklepy z odzieżą kobiecą Sugarfree oraz ubraniami sportowymi dla kobiet Cardio Bunny, otwiera pilotażowo stacjonarny lokal we Wrocławiu. Sieć stacjonarna będzie dodatkiem do działalności w e-commerce.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Właściciel Sugarfree i Cardio Bunny otwiera sklep stacjonarny we Wrocławiu

Wrocławski sklep działa na zasadzie franczyzy. Do końca przyszłego roku HubStyle planuje uruchomić kolejnych 20 placówek. Docelowo rozwijany koncept będzie dotyczył zarówno marki Sugarfree, jak i Cardio Bunny. HubStyle chce otwierać sklepy w miastach powyżej 200 tys. mieszkańców

- Rozwój stacjonarnych sklepów to krok milowy naszej działalności, możliwy m.in. dzięki pozyskaniu nowego inwestora, który wspiera nas finansowo i posiada bogaty know-how w zakresie zarządzania modelem franczyzowym. Widzimy zapotrzebowanie naszych klientek na placówki stacjonarne, w których można obejrzeć i przymierzyć produkty - komentuje Wojciech Czernecki, CEO HubStyle.

Dotychczas spółka prowadziła dwa showroomy – w Warszawie i Poznaniu, a we współpracy z OTCF (właścicielem marki 4F) dystrybuowała ubrania Cardio Bunny w sklepach 4Faces.

W 2018 r. HubStyle pozyskał środki finansowe w wysokości około 7 mln zł. Pochodziły one z dwóch emisji akcji oraz sprzedaży spółki Sales Intelligence. Ostatnią emisję, o wartości 3 mln zł i cenie emisyjnej 0,50 zł, spółka zakończyła 26 października 2018 r. W tym roku Grupa spłaciła wszystkie wyemitowane obligacje (o wartości prawie 900 tys. zł), aktualnie nie ma żadnych obligacji.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii