„Kiedy rodzice idą do pracy, to często właśnie babcie i dziadkowie zajmują się dziećmi. Uznaliśmy więc, że warto właśnie im zwrócić uwagę na problem bezpieczeństwa dzieci w Internecie” – mówi Jakub Śpiewak, Prezes Fundacji Kidprotect.pl, organizator kampanii."Bezpieczeństwo internautów, a szczególnie najmłodszych Użytkowników sieci, to dla nas priorytet. Staramy się dbać o nie zarówno poprzez rozwijanie naszego portalu (filtr rodzinny, logowanie przez SSL, specjalne przyciski do szybkiego zgłaszania nadużyć), jak i edukowanie dzieci i młodzieży (zakładka bezpieczeństwo - swoiste kompedium wiedzy o zagrożeniach i sposobach ich unikania, profil Sekuriona i Protekty promujący bezpieczne zachowania w sieci). Z fundacją Kidprotect.pl współpracujemy wspólnie prowadząc spotkania "Klikaj z głową" z gimnazjalistami. Bycie partnerem akcji "Wnuki w sieci" to dla nas naturalna konsekwencja tej współpracy." - mówi Jan Samołyk, specjalista ds. PR NK.Poza nk.pl, partnerami kampanii są Surfsafe.pl, UPC Polska i MMJ.pl . Patronat honorowy nad kampanią objął Rzecznik Praw Dziecka, a także Prezes Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Kampania „Wnuki w sieci” została również wpisana do Rządowego programu przeciwdziałania przestępczości i zachowaniom aspołecznym „Razem Bezpieczniej”.












