wpływy reklamowe magazynów

„Twój Styl” liderem wpływów reklamowych wśród magazynów. „Viva!” mocno w górę, „Claudia” w dół (TOP 10)

„Tele Tydzień”, „Viva!” i „Przyjaciółka” dużo więcej z reklam - w dół „Wprost” i „Polityka” (TOP10)

„Show” i „Party” dużo więcej z reklam - w dół „Wprost”, „Kropka TV” i „Tele Tydzień” (TOP 10)

Maleją wpływy reklamowe magazynów. „Tele Tydzień” i „Wprost” w dół, „Viva!” i „Poradnik Domowy” mocno w górę (TOP 10)

7 proc. więcej na reklamę w magazynach. „Viva!”, „Wprost” i „Show” mocno w górę (TOP 10)

„Viva!”, „Polityka” i „Twój Styl” dużo więcej z reklam - w dół „Newsweek”, „Wprost” i „Party” (TOP 10)

„Viva!”, „Polityka” i „Twój Styl” dużo więcej z reklam - w dół „Newsweek”, „Wprost” i „Party” (TOP 10)

Rosną wpływy reklamowe „Wprost”, „Party” i „Vivy!”, w dół „Gala” (TOP10)

„Wprost” i „Flesz” dużo więcej z reklam, w dół „Tele Tydzień” i „Newsweek” (TOP 10)

„Twój Styl” 83 proc. więcej z reklam, mocno w dół „Wprost” i „Newsweek” (TOP 10)

„Kropka TV”, „Claudia” i „Tele Tydzień” dużo więcej z reklam - w dół „Wprost” (Top 10)

„Olivia”, „Świat Kobiety” i „Tele Tydzień” dużo więcej z reklam, w dół „Wprost” i „Newsweek” (Top 10)

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI