Dane Kantar Media (poprzednia nazwa: Expert Monitor) przygotowane dla portalu Wirtualnemedia.pl pokazują, że w październiku „Wprost” (AWR Wprost) cennikowo zarobił z reklam 38,8 proc. więcej niż rok wcześniej, „Gala” (G+J Polska) - 35,5 proc. więcej, a „Polityka” (Polityka Spółdzielnia Pracy) - 31,4 proc. więcej. O ponad 25 proc. wzrosły wpływy reklamowe „Claudii” (G+J Polska) i „Elle” (Burda Media Polska) - dokładnie o 27,6 i 26,1 proc., natomiast o 20,5 proc. w przypadku „Party” i „Vivy!” (oba pisma wydaje Edipresse Polska).
Mniejsze wzrosty cennikowych przychodów reklamowych zanotowały „Newsweek Polska” (Ringier Axel Springer Polska) - 15,5 proc., oraz „Twój Styl” (Wydawnictwo Bauer) - 11,7 proc. Natomiast „Tele Tydzień” (Wydawnictwo Bauer) zarobił z reklam 5,5 proc. mniej niż rok wcześniej.












