Wsparcie Unii Europejskiej dla Eveline Cosmetics

Eveline Cosmetics dołączyła do prestiżowego programu promocji polskiej branży kosmetycznej na rynkach zagranicznych. Program jest jednym z 15 branżowych programów promocji, prowadzonych przez Ministerstwo Gospodarki. Dzięki wsparciu wybranych polskich branż, na całym świecie promowana ma być polska gospodarka. Na wsparcie branży kosmetycznej przeznaczono dotychczas 9 milionów złotych.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Eveline Cosmetics w ramach programu ma możliwość udziału w szeregu imprez, wspomagających eksport polskich kosmetyków, takich jak targi, misje gospodarcze czy szkolenia.

Jesteśmy największym polskim producentem kosmetyków. Produkty naszej firmy docierają do 70 krajów świata,  w tym tak jak Arabia Saudyjska, Irak, Wietnam, czy Nigeria. Codziennie na całym świecie kupowanych jest 165 tys. naszych kosmetyków. Eksportujemy swoje produkty od 30 lat. – mówi Karina Kozerska dyrektor marketingu.

Celem programu jest wykreowanie nowych, polskich silnych marek, które rozpoznawalne będą na świecie i kojarzone przez to z krajem pochodzenia.

Program promocji polskiej branży kosmetycznej na rynkach zagranicznych zakłada m.in. obecność na targach Cosmoprof w Bolonii, Intercharm w Moskwie, Comoprof Asia w Hong Kongu czy Beautyworld Middle East w Dubaju. Eveline samodzielnie już brała udział w większości tych imprez. Teraz będzie to robić przy wsparciu Ministerstwa Gospodarki i Unii Europejskiej.

Program potrwa do początku 2015 roku i obejmuje m.in. polskie stoisko narodowe na targach Cosmoprof w Bolonii, Intercharm w Moskwie, Comoprof Asia w Hong Kongu czy Beautyworld Middle East w Dubaju.

Eveline Cosmetics  www.eveline.eu

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele