Współpraca Doro i East Central

Doro i East Central zawierają porozumienie licencyjne w sprawie obecności marek Audioline i Atlantel na rynku brytyjskim

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Doro UK i Doro AB w Szwecji podpisały z brytyjską firmą East Central porozumienie licencyjne w sprawie obecności marek Audioline i Atlantel na rynku brytyjskim. Zawarcie umowy oznacza, że EastCentral zyska prawo wyłącznej sprzedaży produktów Audioline i Atlantel na terenie Wielkiej Brytanii.

Na mocy porozumienia licencyjnego, East Central przejmie od Doro sprzedaż produktów Audioline od 1 czerwca 2004. Firma zyska również prawo do wykorzystania marki Audioline w produktach innych firm. W umowie znalazł się również zapis, na mocy którego Doro może udzielić wsparcia w dziedzinie świadczenia usług i dostarczania produktów. Dodatkowo Doro UK zajmie się zapewnieniem klientom obsługi technicznej.

Drugi co do wielkości rynek telefoniczny Europy

Doro UK jest filią Doro AB, spółki notowanej na giełdzie sztokholmskiej i jednego z liderów europejskiego rynku telefonii stacjonarnej. East Central to dynamicznie rozwijający się brytyjski dystrybutor sektora telekomunikacyjnego i elektroniki użytkowej. Pod względem wartości, rynek brytyjski jest drugim największym telefonicznym rynkiem Europy.

„W ciągu ostatniego półrocza, Doro UK poczyniło znaczące postępy - robimy interesy z wieloma dawnymi klientami. Cieszymy się z nowej, kreatywnej formy współpracy z East Central. Umowa będzie mieć pozytywny wpływ na nasze wyniki finansowe w trzecim kwartale” – mówi Tim Mabley, dyrektor zarządzający Doro UK.

„Jesteśmy w East Central bardzo zadowoleni z zawarcia umowy z Doro. Mamy wysokie ambicje związane z rynkiem brytyjskim, a teraz możemy do naszej oferty dodać marki Audioline i Atlantel” – powiedział Rob Kay, dyrektor zarządzający East Central.

„W związku z naszą nową strategią rozwoju, zdecydowaliśmy się zwiększyć rozpoznawalność marki Doro na ważnym rynku brytyjskim. Z tego powodu zawarliśmy porozumienie z East Central. Na innych rynkach zachowujemy Audioline jako markę strategiczną” - mówi Rune Torbjörnsnen, dyrektor generalny Doro.

„Teraz możemy w jeszcze większym stopniu skoncentrować się na marce Doro. Nasza nowa strategia jest oparta na pięciu segmentach klientów: X-cite, X-pressive, X-cellent, X-tra oraz X-ecutive. Obecnie pracujemy nad rozszerzeniem oferty produktów” – podsumowuje Torbjörnsnen.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"