Wszystkie stacje newsowe zyskały, Polsat News aż 130 proc.

W marcu br. wzrosty oglądalności zanotowały wszystkie kanały ogólnoinformacyjne, najbardziej do góry poszła widownia Polsat News, najmniej TVP Info. Więcej w raporcie Wirtualnemedia.pl.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Kanał TVP Info, będący cały czas liderem zestawienia, zanotował w zeszłym miesiącu wzrost średniej dobowej oglądalności względem marca ub.r. o 7,6 proc. do 254 tys. widzów, a jego udział w rynku wzrósł z 3,72 proc. do 3,92 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl. Na drugim miejscu znalazł się komercyjny kanał TVN 24, którego widownia poszła do góry jeszcze bardziej, bo o 27,9 proc. i wyniosła 202 tys. osób, a jego udział wzrósł z 2,49 proc. do 3,12 proc.

Trzecią pozycję zajął Polsat News, który miał w marcu w każdej minucie średnio 48 tys. widzów. Wzrost jego oglądalności wyniósł aż 127,1 proc. i był największy w rankingu, a udział tej stacji poszedł do góry z 0,33 proc. do 0,74 proc. Czwartą lokatę zajęła Superstacja (16 tys. widzów, wzrost o 47,5 proc.).

W grupie komercyjnej 16-49, kluczowej dla reklamodawców, wszystkie kanały informacyjne miały w zeszłym miesiącu niższe udziały niż w grupie 4+. Liderem został kanał TVN 24, który z udziałem 2,16 proc. (notując wzrost o 0,34 pkt. proc.) wyprzedził stację TVP Info (1,94 proc. udziału, wzrost o 0,01 pkt. proc.).

Kanał TVN CNBC w marcu br. kolejny miesiąc z rzędu odnotował wzrost widowni – średnia oglądalność minutowa biznesowej stacji wzrosła w porównaniu do marca ub.r. o 29,4 proc. do 2,2 tys. widzów, ale jej udział utrzymał się na poziomie 0,03 proc. Natomiast konkurencyjną TV Biznes dotknął spadek. W trzecim miesiącu br. jej średnia widownia zmalała o 22,1 proc. do poziomu 1,7 tys. osób, chociaż udział kanału pozostał na poziomie 0,03 proc., czyli takim samym jak u konkurenta.

Najpopularniejszą pozycją w marcu br. w TVP Info był serwis informacyjny, w TVN 24 - “Drugie śniadanie mistrzów” z premierem Tuskiem i celebrytami, a w Polsat News – magazyn “To był dzień”.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech

Znamy laureatów plebiscytu VIVA! People Power 2025

Znamy laureatów plebiscytu VIVA! People Power 2025

KRRiT podzielona w sprawie Kanału Zero TV. Kiedy start stacji?

KRRiT podzielona w sprawie Kanału Zero TV. Kiedy start stacji?