Interaktywna i apetyczna
Zmianie uległa szata graficzna i architektura serwisu, a kontent treściowy wzbogacono o nowe działy. Postawiono na lekką i nowoczesną estetykę, bazującą na apetycznych zdjęciach wypieków i deserów. Poszerzona baza przepisów z możliwością dodawania nowych oraz komentowania obecnych stanowi główny dział i oś portalu (http://www.delecta.pl/Przepisy). Funkcjonalna wyszukiwarka i prosta nawigacja ułatwiają szybkie dotarcie do informacji. Słowniczek kulinarny, możliwość przesłania sms-em listy zakupów z wykazem produktów - to tylko niektóre z niespodzianek dla użytkowników – wyjaśnia Kamila Szlachetka, specjalistka ds. komunikacji Rieber Foods Polska.
Prokonsumencka i rodzinna
Wyczerpujące informacje o produktach marki poszerzono o kontekst rodzinny i poradniczy. Dodano strefę z aktywnościami dla dzieci - grami zręcznościowymi, zabawami i przepisami (http://www.delecta.pl/Strefa-dziecka). Wprowadzono dział z poradami i artykułami tematycznymi, skoncentrowanymi wokół tematyki domu, rodziny i rozwoju osobistego kobiety (http://www.delecta.pl/Porady). Informacje o charakterze korporacyjnym zawarto w osobnym serwisie www.rieberfoods.pl.

Architekturę oraz grafikę nowego serwisu opracował i wykonał dział interaktywny agencji DDB.











