Wszystko o mundialu w Internecie

Na portalu Gazeta.pl rusza serwis poświęcony Mistrzostwom Świata w piłce nożnej.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Internauci będą mogli na bieżąco śledzić przygotowania do Mundialu, obserwować poczynania polskiej kadry oraz poznać prognozy piłkarskich ekspertów. Po rozpoczęciu mistrzostw pojawią się najświeższe informacje z boisk i stadionów, nieustannie aktualizowane i komentowane. Oprócz wiadomości w serwisie znajdą się również wywiady z zawodnikami i trenerami, felietony oraz galerie zdjęć, a także interaktywne atrakcje dla użytkowników – fora, sondaże, konkursy.

Wyłącznym sponsorem serwisu jest importer opon osobowych, dostawczych i ciężarowych - firma Continental Opony Polska, oddział koncernu Continental AG, który jest Oficjalnym Partnerem Mistrzostw Świata FIFA 2006.

- Wybraliśmy portal Gazeta.pl, ponieważ ma pięcioletnie doświadczenie, jest jednym z największych serwisów internetowych w Polsce, udostępnia duży wybór katalogów tematycznych i – co ważne – jest chętnie i licznie odwiedzany przez Czytelników Gazety Wyborczej i nie tylko ich – mówi Dariusz Wójcik, szef marketingu Continental Opony Polska. – Na podkreślenie zasługuje także szybkość aktualizowania bieżących informacji. Internauci potrafią to docenić.

Serwis będzie promowany w Gazecie Wyborczej, dzienniku Metro, rozgłośniach radiowych, na outdoorze oraz w internecie – m.in. w komunikatorze GG, internetowych serwisach sportowych.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska