WWF ostrzega przed katastrofą ekologiczną w spocie na COP24

WWF Polska prowadzi kampanię edukacyjną na temat realnego zagrożenia ludzkiego gatunku w związku ze zmianami klimatycznymi. Częścią akcji jest zmiana pandy w logo organizacji na wizerunek ludzkiej twarzy. Logotyp przygotowano na czas trwającego właśnie szczytu ONZ - COP24 w Katowicach. Kampanię przygotowała Agencja 2012.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Celem akcji WWF jest uświadomienie społeczeństwu zagrożeń, jakie czekają ludzkość w związku ze zmianami klimatycznymi wywoływanymi przez działania człowieka (emisja dwutlenku węgla). Rosnąca na naszej planecie średnia temperatura powodować będzie topnienie lodowców, susze WWF apeluje, by Polska ograniczyła wydobycie i spalanie węgla.

Dodatkowo dzięki wsparciu firmy Ströer Media, partnera kampanii, w Warszawie pojawiły się kontekstowe nośniki OOH i ekrany w metrze, uświadamiające o powszechnym zagrożeniu związanym ze zmianami klimatycznymi. W kampanii szeroko wykorzystano również social media, direct mail, mapping, prasę i OOH – w tym skierowane do polityków komunikaty w Katowicach.

Partnerami 2012 Agency w kampanii dla WWF są Ströer Media, Coloroffon, Papaya Films i Imago PR.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem