Wydawnictwo Burda Książki zatrudniło 38 Content Communication

Od stycznia br. do grona klientów agencji 38 Content Communication dołączyło wydawnictwo Burda Książki.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

W ramach powierzonych jej obowiązków agencja 38 Content Communication jest odpowiedzialna za realizację strategii komunikacji marki, w tym działania media relations, komunikację wewnętrzną, B2B, współpracę z influencerami.

Wydawnictwo Burda Książki nawiązało współpracę z 38 Content Communication w drodze konkursu ofert. Strony nie podają więcej szczegółów współpracy.

- Zaimponowało nam do jakiego stopnia agencja zrozumiała nasze plany, potrzeby i wizję. Wszystko wskazuje na to, że nasza współpraca będzie pełna treści - mówi Maria Deskur, dyrektor Działu Książek i Kolekcji w wydawnictwie Burda Książki.

Burda Książki to część koncernu medialnego Burda Media Polska. W ofercie wydawnictwa znajdują się m.in. powieści obyczajowe, kryminały, thrillery, literatura podróżnicza, biografie znanych postaci świata mediów, sztuki oraz sportu.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów