Z kampanią powiązany jest konkurs, w którym do wygrania jest wycieczka do Nowego Jorku wraz z gwiazdami polskiej sceny YouTuba. HP Inc podjęło współpracę z Rezigiuszem, Multim, GlamPaulą oraz influencerami z aplikacji Musical.ly skierowanej do najmłodszej grupy odbiorców.
Aby wziąć udział w konkursie wystarczy wejść na stronę http://www.eska.pl/hpsprocket obejrzeć wideo przygotowane przez Youtuberów zaangażowanych w akcję, podzielić się wspomnieniami z jednego wyjątkowego dnia, tworząc kreatywną stronę z dziennika, dodać plik do galerii do 15 grudnia br. i wybrać, do której drużyny chce się należeć. 20 grudnia Rezigiusz, Multi oraz GlamPaula wybiorą osoby, które będą im towarzyszyć podczas wycieczki do Nowego Jorku.
HP Sprocket to najnowsze urządzenie drukujące o kieszonkowym rozmiarze, drukuje zdjęcia o wymiarach 5 x 7,6 cm na specjalnym samoprzylepnym papierze HP ZINK Photo Paper, bez użycia atramentu. Jednym z wyróżników tego gadżetu jest mobilna aplikacja, dająca możliwości zabawy ze zdjęciami. Mamy nadzieję zainteresować produktem młode osoby aktywne na portalach społecznościowych. Laureaci konkursu wybiorą się na niezapomnianą wycieczkę do Nowego Jorku, ze Sprocketem w kieszeni – zachęca Małgorzata Głażewska, Print Marketing Manager, HP Inc Polska.

Strona kampanii: http://www.eska.pl/hpsprocket
Więcej informacji o HP Sprocket: http://www8.hp.com/pl/pl/printers/sprocket.html











