„Wyjdź poza ramy. Dotknij wolności” w kampanii Gdańska

W Polsce i za granicą rusza kampania promocyjna Gdańska pod hasłem „Wyjdź poza ramy. Dotknij wolności” („Beyond the Frame”). Budżet akcji wynosi 2,5 mln zł.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W kampanii „Gdańsk. Wyjdź poza ramy. Dotknij wolności” pokazywani są mieszkańcy tego miasta, którzy idą w życiu pod prąd i nie poddają się schematom, m.in. Iza Sokołowska, utalentowana tancerka, która wygrała walkę z nowotworem kręgosłupa, oraz młoda malarka Justyna Dziechciarska, która pokonała strach przed wysokością i stworzyła gigantyczny mural na jednym z bloków w Gdańsku. Celem akcji jest wzmocnienie wizerunku i rozpoznawalności tego miasta w kraju i za granicą oraz jego popularyzacja jako punktu atrakcyjnego turystycznie, kulturowo i sportowo.

Działania mają na celu budowanie marki miasta wokół kultury wolności i swobody. Te wartości były już promowane w zeszłorocznej kampanii Gdańska „Dotknij wolności” (zobacz szczegółowe informacje o niej).

W ramach obecnej akcji uruchomiono serwis internetowy BeyondTheFrame.pl, w którym każdy użytkownik może nagrać 5-sekundową wypowiedź na temat tego, czym dla niego jest wolność, miłość czy pasja, a następnie, po zmiksowaniu z nagraniami innych użytkowników, udostępnić taką całość swoim znajomym na Facebooku. Z nagrań internautów zaproszony przez Gdańsk kompozytor stworzy pełnowymiarowy utwór, traktując każdą dźwiękową próbkę jako osobną nutę.

grafika

Kampania jest skierowana przede wszystkim do mieszkańców dużych miast, w wieku od 16 do 45 lat, ze średnim i wyższym wykształceniem. Adresatami są również przedstawiciele opiniotwórczych środowisk mających istotny wpływ na popularyzację pożądanego wizerunku Gdańska.

Akcja jest zaplanowana do III kwartału przyszłego roku. W Polsce obejmie reklamy w telewizji (m.in. TVN, TVN 24,TVN Style, Polsat, TVP 1 czy TVP 2), internecie (wp.pl, gazeta.pl, tvn24.pl oraz w serwisach ipla.pl i Onet VOD) oraz na outdoorze (wielkoformatowe siatki w Warszawie i Gdańsku). Ponadto reklama na przełomie listopada i grudnia będzie emitowana w CNN i France24. Spot na potrzeby kampanii wyreżyserował Drew Lightfoot, a muzykę do niego napisał Paweł Mykietyn.

grafika

Strategię, kreację i mediaplan akcji przygotowała agencja reklamowa DSK, a zakupem mediów we własnym zakresie zajął się Urząd Miasta Gdańsk. Tegoroczny budżet akcji wynosi ok. 2,5 mln zł.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online