PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Huawei Polska ze spadkiem wpływów o 19 proc., 204 mln zł na dywidendę
Huawei Polska ze spadkiem wpływów o 19 proc., 204 mln zł na dywidendę
Fratria podwoiła zysk. Już 84 proc. wpływów z reklam, mniej z prasy drukowanej
Fratria podwoiła zysk. Już 84 proc. wpływów z reklam, mniej z prasy drukowanej
Lighthouse Consultants: wpływy zmalały o 14 proc., 87 tys. zł straty
Lighthouse Consultants: wpływy zmalały o 14 proc., 87 tys. zł straty
Producent „Blondynki” miał 426 tys. zł straty. Biznes Media Corporation skurczył się bez „Jaka to melodia?”
Producent „Blondynki” miał 426 tys. zł straty. Biznes Media Corporation skurczył się bez „Jaka to melodia?”
Polska Agencja Prasowa ze stratą ponad 4,7 mln zł w 2020 roku
Przychody Answear w górę o 78 proc. do 123,5 mln zł
Przychody Answear w górę o 78 proc. do 123,5 mln zł
Dziennikarze w Polskim Radiu zarabiają 10,7 tys. zł. 3,2 mln zł na nagrody
Burda Media Polska: wpływy 20 proc. w dół, 9,8 mln zł straty
Burda Media Polska: wpływy 20 proc. w dół, 9,8 mln zł straty
Polska spółka Facebooka: wpływy 32 proc. w górę, 21 mln zł zysku
Home.pl nie ucierpiało w epidemii. Więcej przychodów, pracowników i zysku
Home.pl nie ucierpiało w epidemii. Więcej przychodów, pracowników i zysku
Agora cierpi bez kin: wpływy 50 proc. w dół, 59 mln zł straty
Agora cierpi bez kin: wpływy 50 proc. w dół, 59 mln zł straty
MediaOn: koszty zmalały bardziej niż wpływy, 342 tys. zł zysku netto
InPost wyda więcej na inwestycje. Ma 13,5 tys. Paczkomatów, wpływy 93 proc. w górę
Globalne przychody dentsu na początku roku niższe o 1,5 proc.
Disney+ ma już przeszło 103 mln klientów, poniżej oczekiwań
Disney+ ma już przeszło 103 mln klientów, poniżej oczekiwań
Interia, Plus i Esoleo napędzają wzrosty Cyfrowego Polsatu. Wpływy 5 proc. w górę, 390 mln zł zysku
Interia, Plus i Esoleo napędzają wzrosty Cyfrowego Polsatu. Wpływy 5 proc. w górę, 390 mln zł zysku
"The New York Times" ma już ponad 7,8 mln cyfrowych subskrypcji. Zysk w górę o ponad 50 proc.
WPP w pierwszym kwartale ze wzrostem przychodów o 1,8 proc.
Discovery ma ponad 15 mln subskrybentów w streamingu. W górę przychody nadawcy
Discovery ma ponad 15 mln subskrybentów w streamingu. W górę przychody nadawcy
Właściciel Biedronki zwiększył zysk w I kwartale br. o 66,3 proc., do 58 mln euro
Koszty wydawcy „Nie” zmalały mocniej od wpływów, 584 tys. zł straty netto
PKN Orlen miał w pierwszym kwartale 2021 r. 1,88 mld zł zysku netto
PKN Orlen miał w pierwszym kwartale 2021 r. 1,88 mld zł zysku netto
Polskie Radio: wpływy 9 proc. w górę, 80 proc. z abonamentu i rekompensaty, 20 mln zł zysku
Polskie centra Amazona: wpływy 64 proc. w górę, 2,8 tys. pracowników więcej
Polskie centra Amazona: wpływy 64 proc. w górę, 2,8 tys. pracowników więcej
Iberion ze wzrostem wpływów o 65 proc. i spadkiem zysku, z zarządu odszedł były naczelny Pikio.pl
Iberion ze wzrostem wpływów o 65 proc. i spadkiem zysku, z zarządu odszedł były naczelny Pikio.pl
Wydawca „Charakterów” i „Psychologii w praktyce” ze spadkiem wpływów o 13 proc. i 6,5 mln zł zysku
Wydawca „Charakterów” i „Psychologii w praktyce” ze spadkiem wpływów o 13 proc. i 6,5 mln zł zysku
Agencja Opus B po wydzieleniu HiBrands bez 42 proc. wpływów, zysk spadł o 4,8 mln zł
Agencja Opus B po wydzieleniu HiBrands bez 42 proc. wpływów, zysk spadł o 4,8 mln zł
Grupa Carrefour na plusie mimo pandemii. W Polsce słabszy wynik
Tango Production bez 44 proc. wpływów i 860 tys. zł zysku
Tango Production bez 44 proc. wpływów i 860 tys. zł zysku
TVP z zyskiem 198 mln zł w 2020 roku, ponad 2 mld zł przychodu ze środków publicznych
TVP z zyskiem 198 mln zł w 2020 roku, ponad 2 mld zł przychodu ze środków publicznych
Producent „Kuchennych rewolucji” i „Naszego nowego domu”: wpływy w dół o 9 proc., zysk na dywidendę
Producent „Kuchennych rewolucji” i „Naszego nowego domu”: wpływy w dół o 9 proc., zysk na dywidendę
Egmont Polska bez książek dziecięcych stracił 20 proc. wpływów, zysk wzrósł do 9,7 mln zł
Egmont Polska bez książek dziecięcych stracił 20 proc. wpływów, zysk wzrósł do 9,7 mln zł