PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Telewizja WP 1,9 mln zł na plusie. „Posiadanie stacji tv przy newsach i transmisjach na żywo to rozsądne podejście”
Telewizja WP 1,9 mln zł na plusie. „Posiadanie stacji tv przy newsach i transmisjach na żywo to rozsądne podejście”
Antyweb ze wzrostem wpływów o 29 proc. i podwojonym zyskiem
Antyweb ze wzrostem wpływów o 29 proc. i podwojonym zyskiem
Właściciel Meczyki.pl i PPE.pl z 4 mln zł wpływów i 2,2 mln zł zysku netto
Właściciel Meczyki.pl i PPE.pl z 4 mln zł wpływów i 2,2 mln zł zysku netto
Wydawca „Wróżki”, „Werandy” i „Gwiazdy mówią”: wpływy 9 proc. w dół, 515 tys. zł zysku
Polska spółka Fox Networks Group ze spadkiem wpływów i zysku
Przychody InPost o 100 proc. w górę. 310 mln przesyłek w 2020 roku
Przychody InPost o 100 proc. w górę. 310 mln przesyłek w 2020 roku
Disney w Polsce z 5 mln zł zysku. Przez epidemię mniej z kin, więcej z reklam tv
Disney w Polsce z 5 mln zł zysku. Przez epidemię mniej z kin, więcej z reklam tv
Cyfrowy Polsat z rekordowymi wpływami i 1,15 mld zł zysku
Cyfrowy Polsat z rekordowymi wpływami i 1,15 mld zł zysku
Brand24 odrabia spadki po blokadzie przez Facebooka, ma 60 proc. klientów z zagranicy
Wydawca "Rzeczpospolitej" miał 16 mln zł zysku netto w 2020 roku
Wydawca "Rzeczpospolitej" miał 16 mln zł zysku netto w 2020 roku
Eurozet ze spadkiem wpływów i zysku. Agora: spór sądowy z UOKiK może potrwać kilka lat
Grupa naTemat ze wzrostem wpływów o 25 proc. i 2,5 mln zł zysku EBITDA
Netia: 1,295 mld zł przychodów w 2020r. Wzrost w segmencie usług telewizyjnych i mobilnych
Sprzedaż na Zalando wzrosła w pandemii o 30 proc.
Sprzedaż na Zalando wzrosła w pandemii o 30 proc.
Biedronka w 2020: prawie 60 mld zł ze sprzedaży, 129 nowych sklepów
Biedronka w 2020: prawie 60 mld zł ze sprzedaży, 129 nowych sklepów
Połączone grupy Fiat Chrysler i Peugeot podsumowują rok 2020. Dobre wyniki mimo pandemii
Połączone grupy Fiat Chrysler i Peugeot podsumowują rok 2020. Dobre wyniki mimo pandemii
CDA Premium ma 349 tys. subskrybentów. Wpływy 41 proc. w górę, 16,3 mln zł zysku
CDA Premium ma 349 tys. subskrybentów. Wpływy 41 proc. w górę, 16,3 mln zł zysku
CD Projekt przez atak hakerski później poda wyniki finansowe
CD Projekt przez atak hakerski później poda wyniki finansowe
Grupa Żywiec: Heineken i Desperados zapewniły wzrost wpływów, 10 proc. mniej na marketing
Grupa Żywiec: Heineken i Desperados zapewniły wzrost wpływów, 10 proc. mniej na marketing
Omnicom z 11,9 proc. spadkiem przychodów. Liczy na odbicie w II kwartale
Omnicom z 11,9 proc. spadkiem przychodów. Liczy na odbicie w II kwartale
Coca-Cola zwiększy wydatki marketingowe
Coca-Cola zwiększy wydatki marketingowe
Patronite podwoiło wpływy, twórców wsparło 500 tys. internautów. Hitami zbiórki na Radio Nowy Świat, 357 i podcast Rosiaka
Mimo pandemii wyniki Amazona w górę. 125,6 mld dolarów ze sprzedaży w czwartym kwartale roku
Gry-Online ze wzrostem wpływów o 29 proc. i 1,6 mln zł zysku, szykują nowe serwisy
Gry-Online ze wzrostem wpływów o 29 proc. i 1,6 mln zł zysku, szykują nowe serwisy
Polska spółka Microsoftu coraz bardziej w chmurze. 331 pracowników, 92 proc. wpływów z Irlandii
Polska spółka Microsoftu coraz bardziej w chmurze. 331 pracowników, 92 proc. wpływów z Irlandii
Biedronka notuje świetne wyniki w czasie pandemii
Biedronka notuje świetne wyniki w czasie pandemii
Wydawnictwo Zwierciadło: więcej z reklam, czasopism i książek, strata wzrosła do 1 mln zł
Wydawnictwo Zwierciadło: więcej z reklam, czasopism i książek, strata wzrosła do 1 mln zł
Wykop.pl ze wzrostem wpływów o 43 proc. i 913 tys. zł zysku
Legia Warszawa z 8 mln zł zysku. Więcej z reklam, praw tv i transferów, wzrosło zadłużenie
Media Markt ze spadkiem przychodów mimo wzrostu sprzedaży online
Media Markt ze spadkiem przychodów mimo wzrostu sprzedaży online
Lidl z 22 mld zł wpływów i 1,1 mld zł zysku w Polsce, zatrudnia już 22,5 tys. osób
Lidl z 22 mld zł wpływów i 1,1 mld zł zysku w Polsce, zatrudnia już 22,5 tys. osób
Agora: rynek reklamy w Polsce spadł w III kwartale o 3 proc. "Cały czas jesteśmy w sytuacji ogromnej niepewności"
Agora: rynek reklamy w Polsce spadł w III kwartale o 3 proc. "Cały czas jesteśmy w sytuacji ogromnej niepewności"