PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
2012 Agency zwiększyła przychody, zmalał jej zysk
2012 Agency zwiększyła przychody, zmalał jej zysk
Wpływy nadawcy RMF FM zmalały o 17 proc., a zysk o 8,3 mln zł
Alert Media Communications ze spadkiem wpływów o 21 proc. i 41 tys. zł straty
Alert Media Communications ze spadkiem wpływów o 21 proc. i 41 tys. zł straty
GPD Agency bez 19 proc. wpływów i 5 mln zł zysku
GPD Agency bez 19 proc. wpływów i 5 mln zł zysku
Samsung sprzedał w Polsce więcej sprzętu RTV i AGD, a mniej komputerów i smartfonów. Zysk netto w górę
Bonito.pl przy mniejszych wpływach potroiło zysk
Bonito.pl przy mniejszych wpływach potroiło zysk
Wydawca serwisu Niezalezna.pl zwiększył wpływy o ponad 30 proc.
Paybackowi nie zaszkodziły lockdowny. Większe wpływy i 2,3 mln zł zysku
Sigma BiS miała 2,1 mln zł straty w 2020 roku. 9 mln zł pożyczek od Orlenu i PZU
Sigma BiS miała 2,1 mln zł straty w 2020 roku. 9 mln zł pożyczek od Orlenu i PZU
Wydawnictwo Polityka z 680 tys. zł straty, 3,5 mln zł odpisu dot. Ruchu
Broker reklamowy Demotywatorów i JoeMonstera podwoił wpływy i wyszedł na plus
Broker reklamowy Demotywatorów i JoeMonstera podwoił wpływy i wyszedł na plus
Wydawca „Gazety Polskiej” ze spadkiem wpływów o 8 proc. i 373 tys. zł straty
Zmalały wpływy i zysk wydawcy tygodnika „Angora”
Zmalały wpływy i zysk wydawcy tygodnika „Angora”
Przychody Eleven Sports wzrosły o 7 proc. „Ograniczony wpływ pandemii”
Przychody Eleven Sports wzrosły o 7 proc. „Ograniczony wpływ pandemii”
Huawei Polska ze spadkiem wpływów o 19 proc., 204 mln zł na dywidendę
Huawei Polska ze spadkiem wpływów o 19 proc., 204 mln zł na dywidendę
Fratria podwoiła zysk. Już 84 proc. wpływów z reklam, mniej z prasy drukowanej
Fratria podwoiła zysk. Już 84 proc. wpływów z reklam, mniej z prasy drukowanej
Producent „Blondynki” miał 426 tys. zł straty. Biznes Media Corporation skurczył się bez „Jaka to melodia?”
Producent „Blondynki” miał 426 tys. zł straty. Biznes Media Corporation skurczył się bez „Jaka to melodia?”
Burda Media Polska: wpływy 20 proc. w dół, 9,8 mln zł straty
Burda Media Polska: wpływy 20 proc. w dół, 9,8 mln zł straty
Polska spółka Facebooka: wpływy 32 proc. w górę, 21 mln zł zysku
Home.pl nie ucierpiało w epidemii. Więcej przychodów, pracowników i zysku
Home.pl nie ucierpiało w epidemii. Więcej przychodów, pracowników i zysku
MediaOn: koszty zmalały bardziej niż wpływy, 342 tys. zł zysku netto
Grupa 4fun Media: wpływy 14 proc. w dół i 4,3 mln zł straty w ub.r., słabe wyniki w I kwartale br.
Grupa 4fun Media: wpływy 14 proc. w dół i 4,3 mln zł straty w ub.r., słabe wyniki w I kwartale br.
Koszty wydawcy „Nie” zmalały mocniej od wpływów, 584 tys. zł straty netto
Polskie Radio: wpływy 9 proc. w górę, 80 proc. z abonamentu i rekompensaty, 20 mln zł zysku
Polskie centra Amazona: wpływy 64 proc. w górę, 2,8 tys. pracowników więcej
Polskie centra Amazona: wpływy 64 proc. w górę, 2,8 tys. pracowników więcej
Agencja Opus B po wydzieleniu HiBrands bez 42 proc. wpływów, zysk spadł o 4,8 mln zł
Agencja Opus B po wydzieleniu HiBrands bez 42 proc. wpływów, zysk spadł o 4,8 mln zł
Tango Production bez 44 proc. wpływów i 860 tys. zł zysku
Tango Production bez 44 proc. wpływów i 860 tys. zł zysku
Producent „Kuchennych rewolucji” i „Naszego nowego domu”: wpływy w dół o 9 proc., zysk na dywidendę
Producent „Kuchennych rewolucji” i „Naszego nowego domu”: wpływy w dół o 9 proc., zysk na dywidendę
Egmont Polska bez książek dziecięcych stracił 20 proc. wpływów, zysk wzrósł do 9,7 mln zł
Egmont Polska bez książek dziecięcych stracił 20 proc. wpływów, zysk wzrósł do 9,7 mln zł
ITBC Communication bez eventów straciła 21 proc. wpływów, zysk mocno w górę
ITBC Communication bez eventów straciła 21 proc. wpływów, zysk mocno w górę
Antyweb ze wzrostem wpływów o 29 proc. i podwojonym zyskiem
Antyweb ze wzrostem wpływów o 29 proc. i podwojonym zyskiem
Właściciel Meczyki.pl i PPE.pl z 4 mln zł wpływów i 2,2 mln zł zysku netto
Właściciel Meczyki.pl i PPE.pl z 4 mln zł wpływów i 2,2 mln zł zysku netto