PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Polsat liderem w DVB-T, TV Puls wyprzedził TV4 i TVP Info
Polo TV na czele kanałów muzycznych, Disco Polo Music wyprzedziło 4FunTV
Polsat SuperHit Festiwal zyskał widzów. 17,85 mln zł z reklam
910 tys. widzów „Wyjdź za mnie”. Polsat zarobił z reklam 12,23 mln zł
TVP Seriale z najwyższą oglądalnością w kwietniu, Polsat Romans zyskał najwięcej
TVN Style liderem wśród kanałów lifestylowych. Najwięcej zyskał Food Network
„Twoja twarz brzmi znajomo 9” straciła 330 tys. widzów, ale nadal liderem rynku
2,2 mln widzów „W rytmie serca 2”, Polsat liderem rynku. Powstanie trzeci sezon
2,9 mln widzów ślubu księcia Harry’ego i Meghan Markle, hitem relacja w TVP1
1,8 mln widzów „Przyjaciółek 11”. Polsat wiceliderem w grupie 16-49
1,8 mln widzów „Przyjaciółek 11”. Polsat wiceliderem w grupie 16-49
Eurosport 1 najchętniej oglądany w kwietniu. nSport+ nowym liderem w 16-49
Fokus TV najchętniej oglądany w kwietniu, Polsat Doku zyskał najwięcej
TVN24 i TTV na czele stacji tematycznych w kwietniu, WP zyskało najwięcej w top 25
TVN24 liderem w kwietniu, Telewizja Republika z największym spadkiem
„Jeden z dziesięciu” w TVP1 ma o 490 tys. widzów więcej niż w TVP2
Polsat i TVN liderami w kwietniu. Seriale TVP2 ratingowymi hitami
TVN liderem oglądalności w prime-time, Polsat przed TVP2 i TVP1
TVP ABC z kolejnymi rekordami w marcu. Boomerang zyskał najwięcej
Polo TV na czele kanałów muzycznych, Vox Music TV zyskał najwięcej
Polsat liderem w DVB-T w marcu, TV Puls o 41 proc. do góry. WP liderem wzrostu
TVP Seriale z najwyższą oglądalnością, Romance TV najbardziej w dół
TVN Turbo nowym liderem wśród kanałów lifestylowych, Lifetime najbardziej w dół
TVP1 będzie kontynuować „Leśniczówkę”. Drugi sezon trafi na antenę jesienią
TVP1 będzie kontynuować „Leśniczówkę”. Drugi sezon trafi na antenę jesienią
Nielsen chce badać telewizję w nowym badaniu KRRiT. „Skorzystaliśmy z zaproszenia”
Eurosport 1 najchętniej oglądany w marcu. Polsat Sport Extra o 50 proc. w dół
Witold Kołodziejski: nasze badanie z ponad 10 tys. rodzin. Wyniki powszechnie dostępne, rozmawiamy z Nielsenem
Fokus TV najchętniej oglądany w marcu, Canal+ Discovery podwoił wynik
TVP straciła 5 proc. widowni, ale dalej wyprzedza Polsat ze stacjami ZPR i TVN z Discovery. Szczyt oglądalności na „Faktach”
950 tys. widzów „Wyjdź za mnie”. Polsat wiceliderem w grupie 16-49
2,1 mln widzów filmu „Smoleńsk” w TVP1. Kurski: Rewelacyjna, przekraczająca wszelkie prognozy oglądalność
TVN24 liderem w marcu, Telewizja Republika o 60 proc. w dół
TV Trwam ze spadkiem oglądalności o 30 proc. Wyprzedza TVP Kultura, przegrywa z TVP Historia