PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
TVN24 i TTV na czele stacji tematycznych w marcu, Eska TV zyskała najwięcej w top 25
TVP1 nowym liderem oglądalności, duże wzrosty kanałów z MUX-8 (top 150 stacji)
Polo TV na czele kanałów muzycznych, MTV Music Polska o 67 proc. w dół względem VIVA Polska
Polsat liderem w DVB-T, TV Puls wyprzedził TV4. Rekordowy wzrost Wirtualnej Polski
TVP Seriale, Stopklatka TV i Polsat Film z najwyższą oglądalnością
TVN Style na czele kanałów lifestylowych. BBC Lifestyle i Lifetime najbardziej w dół
980 tys. widzów debiutu „Wyjdź za mnie” w Polsacie
2,4 mln widzów „W rytmie serca 2”. Polsat liderem rynku
„Taniec z Gwiazdami 8” hitem Polsatu. Stacja zyskała 690 tys. widzów
2,9 mln widzów „Blondynki 6”. TVP1 liderem rynku
2,9 mln widzów „Blondynki 6”. TVP1 liderem rynku
1,84 mln widzów „Przyjaciółek 11”. Serial zyskał 70 tys. widzów
1,84 mln widzów „Przyjaciółek 11”. Serial zyskał 70 tys. widzów
„Wiadomości” chwalą się, że według badania TVP mają wyższą oglądalność od „Faktów”. Pomiar Nielsena nazywają kontrowersyjnym
Nielsen pokazał różnice swojego panelu od RPD wykorzystywanego przez Netię
1,5 mln widzów „Pensjonatu nad rozlewiskiem”. TVP1 stacją trzeciego wyboru
1,5 mln widzów „Pensjonatu nad rozlewiskiem”. TVP1 stacją trzeciego wyboru
11. edycja „Mam talent!” w jesiennej ramówce TVN. Niedługo ruszają precastingi
11. edycja „Mam talent!” w jesiennej ramówce TVN. Niedługo ruszają precastingi
Eurosport 1 najchętniej oglądany w lutym. TVP Sport z największym spadkiem
„Wojenne dziewczyny 2” od 25 marca w TVP1. Kurski: jestem spokojny o jakość tej produkcji
„Wojenne dziewczyny 2” od 25 marca w TVP1. Kurski: jestem spokojny o jakość tej produkcji
Fokus TV najchętniej oglądany w lutym, Polsat Doku podwoił wynik
Transmisje sportowe i „Teleexpress” na czele telewizyjnych hitów 2017 roku (raport)
TVN24 z minimalną przewagą nad TVP Info, Telewizja Republika o 50 proc. w dół
TVN24 o włos przed TVP Info, Super Polsat zyskał najwięcej w czołówce (top 25)
TVP1 wyprzedziła Polsat w lutym, TVN liderem w 16-49. „M jak miłość” i skoki na ZIO ratingowymi hitami
850 tys. widzów „Fabryki patriotów” w TVN
Skoki narciarskie hitem igrzysk. 41 mln zł z reklam (raport)
6,56 mln widzów oglądało zwycięstwo Kamila Stocha w olimpijskim konkursie skoków narciarskich Pjongczang 2018
Polo TV na czele kanałów muzycznych, Eska TV po raz pierwszy od kilku lat nowym liderem w 16-49
TVP Seriale, Stopklatka TV i Polsat Film na czele. Canal+ Seriale najbardziej w dół
TVN Style na czele kanałów lifestylowych. TVN Turbo nowym liderem w 16-49
Witold Kołodziejski: pomiar Nielsena komercyjny, a Radio Track archaiczne - badanie od KRRiT zwiększy pluralizm
Eurosport 1 najchętniej oglądany w styczniu. Polsat Sport Fight zyskał najwięcej
„M jak miłość” wygrało z konkursem skoków z ZIO. „Wydarzenia” wyżej od „Wiadomości”
TVP stawia na nowe badania oglądalności. Będzie wykorzystywać internet rzeczy i specjalne opaski do analizy zachowań widzów