TVP1 i Polsat liderami, udany tydzień TVP Sport. „Fakty” i „Uwaga! Koronawirus” hitami

Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły: „Fakty”, magazyn „Uwaga! Koronawirus” oraz „La Bandida”. Liderem oglądalności wśród stacji w 4+ była TVP1, a w grupie komercyjnej pierwsze miejsce zajął Polsat - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:

W minionym tygodniu - od 3 do 9 sierpnia - najwięcej widzów zgromadziły poniedziałkowe „Fakty” TVN. Dziennik na głównej antenie oglądało średnio 2,29 mln osób. Udział stacji w tym czasie wyniósł 20,36 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Drugie pod względem oglądalności dzienników były „Wiadomości” Jedynki, które zgromadziły 1,93 mln widzów (emisja 5 sierpnia; 4. pozycja w ogólnym rankingu). Do zestawienia top 20 na 7 pozycji uplasował się „Teleexpress” Jedynki z 1,84 mln oglądających (wtorek) oraz „Wydarzenia” Polsatu z 1,71 mln oglądających (emisja 9 sierpnia; 11. lokata).

Na drugim miejscu w ogólnym rankingu uplasował się magazyn „Uwaga! Koronawirus”. Audycja w poniedziałkowy wieczór w TVN miała średnio 2,01 mln osób. Udział stacji w tym czasie wyniósł 17,68 proc.

Podium uzupełnia serial „La Bandida” z 4 sierpnia. Odcinek produkcji w TVP1 śledziło 1,97 mln osób (15,02 proc.).

grafika

Wśród widzów w grupie komercyjnej 16-49 liderem oglądalności też był dziennik „Fakty”, który miał 854 tys. osób, co dało TVN 21,40 proc. udziału.

Drugie miejsce zajął magazyn „Uwaga! Koronawirus” (832 tys. widzów; 21,02 proc. udziału), a podium uzupełnia film „Iluzja 2” (632 tys. w Polsacie; 14,75 proc.).

grafika

20 najlepiej oglądanych programów - grupa 16-59.

grafika

TVP1 liderem w 4+

Udział liderującej TVP1 wśród wszystkich widzów w zeszłym tygodniu zmniejszył się o 0,45 pkt. proc. do 9,04 proc.

Drugi był Polsat, którego udział w analizowanym okresie wyniósł 7,99 proc. (wzrost o 0,07 pkt. proc.).

Podium uzupełnia TVP2. Udział stacji w zeszłym tygodniu wyniósł 6,84 proc. (do góry o 0,05 pkt. proc.).

Czwarty był TVN, którego udział zmniejszył się o 0,28 pkt. proc. do 6,47 proc.

Łączny udział tzw. „wielkiej czwórki” w zeszłym tygodniu w porównaniu do poprzedniego zmniejszył się z 30,95 proc. do 30,34 proc.

Piąty był kanał TVN24, którego udział wzrósł o 0,11 pkt. proc. do 5,44 proc. Oczko niżej znalazło się TVP Info (stacja miała 4,94 proc. udziału; + 0,23 pkt. proc.).

Wśród czołowych stacji informacyjnych 10. miejsce zajął Polsat News (2,28 proc.; + 0,11 pkt. proc.).

grafika

Polsat na czele w 16-49

Wśród widzów w grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) pozycję lidera zajął Polsat. Udział stacji zwiększył się o 0,70 pkt. proc. do 9,54 proc. Wynik drugiego TVN uplasował się na poziomie 8,10 proc. (w dół o 0,67 pkt. proc.).

Podium uzupełnia Dwójka (- 0,19 pkt. proc. do 5,63 proc.), a czwarta była Jedynka (+ 0,08 pkt. proc. do 5,10 proc.).

grafika

Wśród widzów w grupie wiekowej 16-59 pierwszy był Polsat (9,40 proc.; do góry o 0,39 pkt. proc.).

grafika
Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech

Znamy laureatów plebiscytu VIVA! People Power 2025

Znamy laureatów plebiscytu VIVA! People Power 2025

KRRiT podzielona w sprawie Kanału Zero TV. Kiedy start stacji?

KRRiT podzielona w sprawie Kanału Zero TV. Kiedy start stacji?