W minionym tygodniu - od 15 do 21 lutego - najwięcej widzów zgromadził poniedziałkowy odcinek serialu „M jak miłość”. Miał średnio 4,12 mln osób. Udział stacji w tym czasie wyniósł 28,17 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Najchętniej oglądanym programem informacyjnym były „Fakty” TVN, które 16 lutego na antenie stacji obejrzało 3,37 mln widzów (23,06 proc. udziału). Była to druga topowa pozycja programowa w rankingu.
Drugie pod względem oglądalności dzienników były „Wiadomości” TVP1, które zgromadziły 2,70 mln widzów (emisja 21 lutego; 4. pozycja w ogólnym rankingu). Do zestawienia top 20 na 8 pozycji uplasował się „Teleexpress” Jedynki z 2,31 mln oglądających (czwartkowe wydanie) oraz „Wydarzenia” Polsatu z 2 mln oglądających (emisja 21 lutego; 16. lokata).

Podium w ogólnym rankingu uzupełnia kolejny odcinek „Sanatorium miłości”. Program nadany w Jedynce w niedzielny wieczór obejrzało 3,20 mln widzów (20,85 proc. udziału).
„M jak miłość” na czele w 16-49
Wśród widzów w grupie komercyjnej 16-49 liderem oglądalności był serial „M jak miłość”, który w TVP2 miał 1,37 mln osób, co dało stacji 26,59 proc. udziału.

Drugie miejsce zajął dziennik „Fakty” (1,33 mln widzów w TVN; 27,28 proc. udziału), a podium uzupełnia „Uwaga! Koronawirus” (1,02 mln w TVP1; 21,70 proc.). W czołowej piątce znalazły się jeszcze „Kuchenne rewolucje” (977 tys. w TVN; 21,33 proc.) i „Sanatorium miłości” (789 tys. w TVP1; 14,06 proc.).
20 najlepiej oglądanych programów - grupa 16-59.

TVP1 liderem w 4+, Polsat wyprzedził TVP2
Udział liderującej TVP1 wśród wszystkich widzów w zeszłym tygodniu zmniejszył się o 1,40 pkt. proc. do 9,56 proc.
Z trzeciego na drugie miejsce awansował Polsat, którego udział w analizowanym okresie wyniósł 8,30 proc. (wzrost o 0,97 pkt. proc.).
Na ostatnią lokatę podium spadła TVP2. Udział stacji w zeszłym tygodniu wyniósł 8,13 proc. (w dół o 1,30 pkt. proc.).
Czwarty był TVN, którego udział wyniósł 7,56 proc. (do góry o 1,46 pkt. proc.).
Łączny udział tzw. „wielkiej czwórki” w zeszłym tygodniu w porównaniu do poprzedniego zmniejszył się z 33,82 proc. do 33,55 proc.
TVN24 na czele stacji newsowych
Piąty był TVN24, którego udział wzrósł o 0,74 pkt. proc. do 4,98 proc. Z szóstej na siódmą lokatę spadło TVP Info (stacja miała 3,51 proc. udziału; - 0,57 pkt. proc.). Wśród czołowych stacji informacyjnych 11. miejsce zajął Polsat News (1,74 proc.; do góry o 0,17 pkt. proc.).

TVN wyprzedził Polsat w 16-49
Wśród widzów w grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) pozycję lidera zajął TVN, który wyprzedził Polsat. Udział stacji zwiększył się o 1,31 pkt. proc. do 9,47 proc. Wynik drugiego Polsatu uplasował się na poziomie 9,16 proc. (do góry o 0,54 pkt. proc.).
Podium uzupełnia Dwójka (- 1,17 pkt. proc. do 5,76 proc.), która wyprzedziła Jedynkę (- 1,37 pkt. proc. do 4,99 proc.).

Polsat liderem w 16-59
Wśród widzów w grupie wiekowej 16-59 pierwszy był Polsat (9,28 proc.; do góry o 0,80 pkt. proc.).











