TVP1, TVN i Polsat liderami tygodnia. „M jak miłość”, „The Best of Krzysztof Krawczyk” i finał Ligi Mistrzów hitami

Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły „M jak miłość”, koncert „The Best of Krzysztof Krawczyk” oraz finał Ligi Mistrzów. Liderem oglądalności wśród stacji w 4+ była Jedynka. W 16-49 pierwsze miejsce zajął TVN, a w 16-49 - Polsat - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.

MK
MK
Udostępnij artykuł:
TVP1, TVN i Polsat liderami tygodnia. „M jak miłość”, „The Best of Krzysztof Krawczyk” i finał Ligi Mistrzów hitami
„M jak miłość”; fot. MTL Maxfilm

W minionym tygodniu - od 24 do 30 maja - najwięcej widzów zgromadził wtorkowy odcinek serialu „M jak miłość”. Miał średnio 3,68 mln osób. Udział stacji w tym czasie wyniósł 27,12 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Drugie miejsce zajął koncert „Jak przeżyć wszystko jeszcze raz - The Best of Krzysztof Krawczyk”. Drugą część relacji w Jedynce obejrzało 2,72 mln widzów (SHR% na poziomie 21,28 proc.).

Podium w ogólnym rankingu uzupełnia finałowy mecz Ligi Mistrzów, w którym Chelsea Londyn pokonała Manchester City wynikiem 1 do 0. Transmisję meczu w TVP1 śledziło 2,36 mln widzów (18,96 proc. udziału).

Najchętniej oglądanym programem informacyjnym były „Fakty” TVN, które 24 maja na antenie stacji obejrzało 2,32 mln widzów (20,68 proc. udziału). Była to czwarta topowa pozycja programowa w rankingu.

Drugi pod względem oglądalności wśród dzienników był „Teleexpress” Jedynki, który zgromadził 2,12 mln widzów (emisja 25 maja; 6. pozycja w ogólnym rankingu). W zestawieniu top 20 na 7 pozycji uplasowały się „Wiadomości” TVP1 z 1,96 mln oglądających (czwartkowe wydanie), a 14. lokatę zajęły „Wydarzenia” Polsatu z 1,75 mln oglądających (niedziela).

grafika

Wśród widzów w grupie komercyjnej 16-49 liderem oglądalności też był serial „M jak miłość”, który w TVP2 miał 1,18 mln osób, co dało stacji 25,85 proc. udziału.

Drugie miejsce zajął finał Ligi Mistrzów (1,05 mln widzów w TVP1; 23,22 proc. udziału), a podium uzupełnia dziennik „Fakty” (941 tys. w TVN; 25,27 proc.).

grafika

20 najlepiej oglądanych programów - grupa 16-59.

grafika

TVP1 liderem

Udział liderującej TVP1 wśród wszystkich widzów w zeszłym tygodniu zwiększył się o 0,04 pkt. proc. do 9,90 proc.

Druga była TVP2, której udział w analizowanym okresie wyniósł 8,24 proc. (spadek o 0,18 pkt. proc.).

Podium uzupełnia Polsat. Udział stacji w zeszłym tygodniu wyniósł 7,73 proc. (w dół o 0,42 pkt. proc.).

Czwarty był TVN, którego udział wyniósł 7,16 proc. (w dół o 0,33 pkt. proc.).

Łączny udział tzw. „wielkiej czwórki” w zeszłym tygodniu w porównaniu do poprzedniego zmniejszył się z 33,92 proc. do 33,03 proc.

Spadki oglądalności stacji newsowych

Piąty był TVN24, którego udział spadł o 0,40 pkt. proc. do 4,47 proc. Szóstą lokatę zajęło TVP Info (stacja miała 3,84 proc. udziału; - 0,15 pkt. proc.). Wśród czołowych stacji informacyjnych 11. miejsce zajął Polsat News (1,79 proc.; w dół o 0,08 pkt. proc.).

grafika

TVN liderem w 16-49, TVP1 wyprzedziła TVP2

Wśród widzów w grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) pozycję lidera zajął TVN. Udział stacji zmniejszył się o 0,60 pkt. proc. do 9,47 proc. Wynik drugiego Polsatu uplasował się na poziomie 9,02 proc. (- 0,02 pkt. proc.).

Podium uzupełnia Jedynka (- 0,01 pkt. proc. do 5,89 proc.), która wyprzedził Dwójkę (- 0,18 pkt. proc. do 5,76 proc.).

grafika

Polsat na czele w 16-59

Wśród widzów w grupie wiekowej 16-59 pierwszy był Polsat (9,02 proc.; w dół o 0,08 pkt. proc.).

grafika
MK
Autor artykułu:
MK
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"