W minionym tygodniu - od 26 czerwca do 2 lipca - najwięcej widzów zgromadziły środowe „Fakty”, które w TVN oglądało 2,42 mln widzów, co przełożyło się na 25,79 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Drugie miejsce zajęła jedna z części widowiska „Biesiada Warszawska”, które w sobotni wieczór w TVP2 śledziło 1,65 mln osób (18,86 proc.).
Podium uzupełnia prognoza pogody Jedynki, pokazana tuż po głównym wydaniu piątkowych „Wiadomości”. 4-minutową audycję śledziło 1,65 mln widzów (18,08 proc. udziału).
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/tvp1-liderem-w-4-tvn-na-czele-w-16-49-eurosport-1-w-gore-o-62-proc,7169507234723969a ##
Drugie pod względem oglądalności wśród dzienników były „Wiadomości” TVP1, które zgromadziły 1,59 mln widzów (emisja 27 czerwca; 5. pozycja w ogólnym rankingu). W zestawieniu top 20 na 13 pozycji uplasował się „Teleexpress” Jedynki z 1,24 mln oglądających (wtorkowe wydanie), a 14. były „Wydarzenia” Polsatu (1,24 mln; środa).

TVP1 liderem
Udział liderującej TVP1 wśród wszystkich widzów w zeszłym tygodniu wyniósł 7,79 proc. Wynik stacji zmniejszył się o 2,14 pkt. proc.
TVP2 wyprzedziła TVN i Polsat

Druga była TVP2, która miała 7,75 proc. udziału (do góry o 0,86 proc.). Stacja na pozycję wicelidera awansowała z miejsca czwartego.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/fakty-lider-programy-informacyjny-teleexpress-na-czele-spadkow-kto-oglada-wiadomosci,7169506730317953a ##
Podium uzupełnia Polsat, który tydzień wcześniej był drugi. Udział stacji w zeszłym tygodniu wyniósł 7,35 proc. (+ 0,06 pkt. proc.). Wynik czwartego TVN wyniósł 6,83 proc. (- 0,26 pkt. proc.). Stacja spadła z trzeciej lokaty.
Łączny udział tzw. „wielkiej czwórki” w zeszłym tygodniu w porównaniu do poprzedniego zwiększył się z 31,10 proc. do 29,72 proc.
TVN24 na czele stacji newsowych
Piąty był kanał TVN24. Udział stacji wyniósł 6,47 proc. (- 0,63 pkt. proc.). Szóste miejsce zajęło TVP Info (6,19 proc. udziału; + 0,05 pkt. proc.). Wśród czołowych stacji informacyjnych z 10. na 11. pozycję spadł Polsat News (2,07 proc.; w dół o 0,07 pkt. proc.).












