„M jak miłość”, „Teleexpress” i PŚ w lotach hitami tygodnia. Liderem TVP1

Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadził serial „M jak miłość”, dziennik „Teleexpress”, PŚ w lotach narciarskich i „Sanatorium miłości”. Wśród stacji w 4+ nowym liderem została TVP1, która wyprzedziła Polsat - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
„M jak miłość”, „Teleexpress” i PŚ w lotach hitami tygodnia. Liderem TVP1

W minionym tygodniu, tj. w okresie od 28 stycznia do 3 lutego 2019 roku, najwięcej widzów zgromadził poniedziałkowy odcinek serialu „M jak miłość”. Miał on średnio 5,46 mln osób. Udział stacji w tym czasie wyniósł 35,78 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Najchętniej oglądanym programem informacyjnym był „Teleexpress” Jedynki, który 3 lutego na antenie tej stacji obejrzało 5,42 mln widzów (35,38 proc. udziału). Była to druga topowa pozycja programowa w rankingu.

Drugie pod względem oglądalności dzienników były „Fakty” TVN, które zgromadziły 3,31 mln widzów (emisja 28 stycznia; 8. pozycja). Do zestawienia top 20 na 12 pozycji uplasowały się jeszcze „Wiadomości” Jedynki z 2,82 mln oglądających (niedzielne wydanie) oraz „Wydarzenia” Polsatu z 2,79 mln oglądających (również 3 lutego; 13 lokata).

Podium wśród hitów tygodnia zajęła transmisja niedzielnego konkursu PŚ w lolach narciarskich. Relację z zawodów z Oberstdorfu w samej TVP1 śledziło 5,18 mln osób (34,18 proc. udziału). Konkurs ten był również relacjonowany w TVP Sport oraz na Eurosport 1.

Czwartą lokatę zajął kolejny odcinek nowego reality-show TVP1 „Sanatorium miłości”. Audycja ta w TVP1 zgromadziła 3,89 mln osób (24,79 proc. udziału).

Czołową piątkę uzupełnia medyczny serial „Na dobre i na złe”. Odcinek tej produkcji pokazany 30 stycznia miał 3,78 mln oglądających, a jego SHR% wyniósł 24,86 proc.

grafika

Wśród widzów w grupie komercyjnej 16-49 liderem oglądalności był „Teleexpress”, który miał 1,76 mln osób, co dało TVP1 31,56 proc. udziału.

Drugie miejsce zajął serial „M jak miłość” (1,72 mln widzów; 31,76 proc. udziału), a podium uzupełnia PŚ w lotach (1,66 mln widzów; 29,83 proc. udziału).

grafika

20 najlepiej oglądanych programów - grupa 16-59.

grafika

Udział liderującej TVP1 wśród wszystkich widzów w zeszłym tygodniu zwiększył się o 1,26 pkt. proc. do 10,85 proc. Stacja ta na pozycję lidera awansowała z miejsca drugiego.

Na drugą lokatę spadł Polsat, której udział w analizowanym okresie wyniósł 9,53 proc. (w dół o 0,77 pkt. proc.).

Podium uzupełnia TVP2. Udział tej stacji w zeszłym tygodniu wyniósł 8,59 proc., po spadku względem poprzedniego o 0,16 pkt. proc.

Czwarty był TVN (stacja ta miała spadek wynoszący 0,14 pkt. proc. do 8,58 proc. udziału).

Łączny udział tzw. „wielkiej czwórki” w zeszłym tygodniu w porównaniu do poprzedniego zwiększył się z 37,36 proc. do 37,55 proc.

grafika

Wśród widzów w grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) na pozycję lidera awansował TVN, który wyprzedził Polsat. Udział tej stacji jednak zmniejszył się o 0,29 pkt. proc. do 10,86 proc. Wynik drugiego Polsatu uplasował się na poziomie 10,65 proc. (- 0,98 pkt. proc.).

Podium uzupełnia Dwójka (- 0,02 pkt. proc. do 7,49 proc.), a czwarta była siostrzana Jedynka (+ 1,89 pkt. proc. do 7,41 proc.).

grafika

Wśród widzów w grupie wiekowej 16-59 pierwszy był Polsat (w dół o 0,88 pkt. proc. do 10,69 proc.).

grafika
Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"