TVP2 liderem, wzrosty TVN24, TVP Info i Polsat News. „M jak miłość” hitem

Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły: „M jak miłość”, „Fakty” oraz konkurs skoków podczas MŚ w Planicy. Wśród stacji pozycję lidera oglądalności zajęła TVP2, a TVP1 wyprzedziła Polsat i TVN - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
TVP2 liderem, wzrosty TVN24, TVP Info i Polsat News. „M jak miłość” hitem
„M jak miłość”; fot. MTL Maxfilm

W minionym tygodniu - od 6 do 12 marca - najwięcej widzów zgromadził wtorkowy odcinek serialu „M jak miłość”. Miał średnio 3,33 mln osób. Udział stacji w tym czasie wyniósł 27,44 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

„Fakty” na czele dzienników

Najchętniej oglądanym programem informacyjnym były „Fakty” TVN, które 12 marca na antenie stacji obejrzało 2,69 mln widzów (21,66 proc. udziału). Była to druga topowa pozycja programowa w rankingu.

Drugie pod względem oglądalności wśród dzienników były „Wiadomości” TVP1, które zgromadziły 2,19 mln widzów (emisja 10 marca; 5. pozycja w ogólnym rankingu). W zestawieniu top 20 na 7 pozycji uplasowały się „Wydarzenia” Polsatu z 2,05 mln oglądających (niedzielne wydanie), a 9. był „Teleexpress” TVP1 (1,90 mln; poniedziałek).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/fakty-lider-programy-infomacyjne-luty-piotr-krasko-teleexpress-stracil-430-tys-widzow,7169689833682561a ##

Podium w ogólnym rankingu uzupełnia relacja z niedzielnego konkursu PŚ w skokach narciarskich, który odbył się w Oslo. Rywalizację w TVN oglądało 2,34 mln widzów (22,44 proc. udziału).

Oczko niżej znalazł się finałowy odcinek serialu „Dom pod dwoma orłami”, który w TVP1 w niedzielę oglądało 2,29 mln widzów (17,55 proc. udziału).

grafika

TVP2 liderem, TVP1 wyprzedziła Polsat i TVN

Udział liderującej TVP2 wśród wszystkich widzów w zeszłym tygodniu wyniósł 8,83 proc. Wynik stacji zwiększył się o 0,09 pkt. proc.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/tvp2-nowym-liderem-w-lutym-tvn-wyprzedzil-polsat-w-16-49,7169690315503745a ##

Z czwartej na drugą lokatę awansowała TVP1, która miała 8,82 proc. udziału (wzrost o 0,52 pkt. proc.).

Podium uzupełnia TVN, który spadł z drugiej lokaty. Udział stacji w zeszłym tygodniu wyniósł 8,50 proc. (- 0,13 pkt. proc.). Z miejsca trzeciego na czwarte spadł Polsat, którego udział wyniósł 8,06 proc. (- 0,40 pkt. proc.).

Łączny udział tzw. „wielkiej czwórki” w zeszłym tygodniu w porównaniu do poprzedniego zwiększył się z 34,13 proc. do 34,21 proc.

TVN24 na czele stacji newsowych

Piąty był kanał TVN24. Udział stacji wyniósł 5,47 proc. (+ 0,18 pkt. proc.). Szóste miejsce zajęło TVP Info (5,31 proc. udziału; + 0,27 pkt. proc.). Wśród czołowych stacji informacyjnych 13. lokatę zajął Polsat News (1,71 proc.; do góry 0,03 pkt. proc.).

grafika
Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa