Rekordowy tydzień TVN24. Stacja wyprzedziła TVP2, TVN i Polsat

Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły: „Debata wyborcza”, mecz Wyspy Owcze-Polska oraz serial „M jak miłość”, a wśród dzienników hitem były „Wiadomości”. Wśród stacji pozycję lidera oglądalności zajęła TVP1, a z piątego na drugie miejsce awansowało TVN24 - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:

W minionym tygodniu - od 9 do 15 października - najwięcej widzów zgromadziła nadawana w Jedynce „Debata wyborcza”, która odbyła się w poniedziałek. Audycja w stacji zgromadziła średnio 3,80 mln osób. Udział w tym czasie wyniósł 31,68 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. „Debata wyborcza” pokazywana była także w TVP Info, TVP Polonia i TV Republika, sumaryczna widownia na czterech antenach wyniosła 5,61 mln widzów (44,17 proc. udziału).

Na drugim miejscu znalazł się mecz Wyspy Owcze-Polska, który odbywał się w ramach eliminacji do Euro 2024 (nasza drużyna wygrała pojedynek wynikiem 2 do 0). Relację w czwartkowy wieczór śledziło w Jedynce 2,93 mln osób (26,23 proc.).

„M jak miłość” na trzecim miejscu

Podium uzupełnia serial „M jak miłość”, który został pokazany w Dwójce we wtorkowy wieczór. Audycję śledziło 2,69 mln widzów (23,78 proc. udziału).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/kto-wygral-wybory-ogloszenie-wynikow-wybory-parlament-senat-2023-ogladalnosc,7169473771886209a ##

Oczko niżej uplasował się nowy serial Jedynki „Dewajtis”. Odcinek produkcji wyemitowany w niedzielny wieczór miał 2,58 mln osób (19,46 proc. udziału).

„Wiadomości” na czele dzienników

Najchętniej oglądanym programem informacyjnym były „Wiadomości” TVP1, które 9 października na antenie stacji (tuż po nadaniu „Debaty wyborczej”) obejrzało 2,56 mln widzów (21,02 proc. udziału). Była to piąta topowa pozycja programowa w rankingu.

Drugie pod względem oglądalności wśród dzienników były „Fakty” TVN, które także zgromadziły 2,56 mln widzów (emisja 15 października; 6. pozycja w ogólnym rankingu).

grafika

TVP1 pierwsza, duży awans TVN24

Udział liderującej TVP1 wśród wszystkich widzów w zeszłym tygodniu wyniósł 9,35 proc. Wynik stacji zwiększył się o 0,68 pkt. proc.

Z piątej na drugą lokatę awansował kanał TVN24, który miał 8,44 proc. udziału (do góry o 1,53 proc.). Stacja w zeszłym tygodniu obszernie relacjonowała ostatnie dni kampanii wyborczej, a w niedzielny wieczór prezentowała wyniki wyborów (trwającą sześć godzin audycję „Czas decyzji” oglądało 1,53 mln widzów, co przełożyło się na 17,20 proc. udziału - program znalazł się na 17 miejscu wśród hitów tygodnia).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/nielsen-one-narzedzie-pomiar-widownia,7169473012467841a ##

Podium uzupełnia TVP2, która tydzień wcześniej była wiceliderem. Udział stacji w zeszłym tygodniu wyniósł 8,40 proc. (+ 0,28 pkt. proc.). Wynik czwartego TVN wyniósł 7,49 proc. (+ 0,03 pkt. proc.). Z trzeciego na piąte miejsce spadł Polsat (7,13 proc.; w dół o 34 pkt. proc.).

Łączny udział tzw. „wielkiej czwórki” w zeszłym tygodniu w porównaniu do poprzedniego zwiększył się z 31,72 proc. do 32,37 proc.

TVP Info na szóstym miejscu

Szóste miejsce zajęło TVP Info (6,74 proc. udziału; + 0,81 pkt. proc.). Wśród czołowych stacji informacyjnych z 13. na 10. pozycję awansował Polsat News (2,28 proc.; + 0,50 pkt. proc.).

grafika
Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"