W Warszawie pozycja lidera rynku radiowego należała do Radia ZET (wzrost z 14,2 proc. do 14,8 proc. udziału). Drugie miejsce zajęła Trójka (spadek z 11,3 proc. do 10,3 proc.). Na ostatnią lokatę podium - z miejsca czwartego - awansowało RMF FM (pomimo spadku udziału z 10,4 proc. do 10,0 proc.).
W Aglomeracji Śląskiej pierwszą lokatę zajęło RMF FM (wzrost z 32,6 proc. do 33,0 proc. udziału). Na drugie miejsce - z czwartego - awansowało Radio Piekary (z 6,8 proc. do 10,3 proc.). Na ostatnią pozycję podium - z miejsca drugiego - spadła Trójka (z 8,5 proc. do 7,6 proc.).
W Trójmieście pozycja lidera należała do RMF FM (spadek z 17,6 proc. do 14,6 proc. udziału). Drugie miejsce przypadło Trójce (z 15,3 proc. do 12,1 proc.). Na ostatnią lokatę podium - z miejsca piątego - awansowało Radio ZET (z 9,0 proc. do 11,1 proc.).

W Poznaniu na pierwsze miejsce - z drugiego - awansowała Eska (z 12,6 proc. do 13,7 proc. udziału). Z kolei na drugą lokatę spadły Złote Przeboje (z 16,6 proc. do 12,9 proc.). Ostatnia pozycja podium przypadła Trójce (taki sam udział na poziomie 10,4 proc.).
W Krakowie pierwsza lokata przypadła RMF FM (spadek z 27,6 proc. do 21,6 proc. udziału). Na drugie miejsce - z czwartego - awansowało Radio ZET (z 8,2 proc. do 10,5 proc.). Na ostatnią pozycję podium - z miejsca drugiego - spadła Trójka (pomimo takiego samego udziału na poziomie 9,5 proc.).
W Łodzi na pozycję lidera - z miejsca drugiego - awansowało RMF FM (z 12,6 proc. do 12,7 proc. udziału). Z kolei na drugą lokatę spadło Radio ZET (z 13,6 proc. do 12,1 proc.). Na ostatnią pozycję podium - z miejsca czwartego - awansowała Trójka (z 9,6 proc. do 10,5 proc.).

We Wrocławiu pierwsze miejsce zajęła Trójka (wzrost z 11,5 proc. do 12,2 proc. udziału). Na drugą pozycję - z piątej - awansowały Złote Przeboje Kolor (z 9,7 proc. do 12,2 proc.). Na ostatnią lokatę podium - z miejsca szóstego - awansowało Radio ZET (z 8,1 proc. do 9,9 proc.).
W Szczecinie pozycja lidera należała do Radia ZET (spadek z 19,4 proc. do 16,3 proc. udziału). Na drugie miejsce - z trzeciego - awansowała Trójka (z 9,8 proc. do 14,4 proc.). Natomiast na ostatnią lokatę podium spadło RMF FM (z 11,4 proc. do 10,9 proc.).
W Białymstoku pierwsza lokata przypadła RMF FM (wzrost z 17,4 proc. do 24,0 proc. udziału). Drugie miejsce zajęła Trójka (spadek z 13,1 proc. do 11,5 proc.). Na ostatnią pozycję podium - z miejsca szóstego - awansowało Polskie Radio Białystok (z 8,8 proc. do 9,7 proc.).

W Bydgoszczy pierwsze miejsce zajęło RMF FM (spadek z 26,2 proc. do 19,7 proc. udziału). Na drugą pozycję - z piątej - awansowało Radio ZET (z 9,0 proc. do 12,1 proc.). Na ostatnią lokatę podium - z miejsca czwartego - awansowały Złote Przeboje Elita (z 9,9 proc. do 11,6 proc.).
W Kielcach na pozycję lidera - z miejsca drugiego - awansowało Polskie Radio Kielce (z 17,4 proc. do 21,2 proc. udziału). Z kolei na drugą lokatę spadło RMF FM (z 20,3 proc. do 14,1 proc.). Na ostatnią pozycję podium - z miejsca piątego - awansowała Trójka (z 8,7 proc. do 12,8 proc.).
W Lublinie na pierwsze miejsce - z piątego - awansowało RMF FM (z 8,9 proc. do 13,7 proc. udziału). Na drugą pozycję spadło Radio ZET (z 17,4 proc. do 12,8 proc.). Ostatnią lokatę podium zajęła Trójka (spadek z 12,3 proc. do 12,1 proc.).

W Opolu na pozycję lidera - z miejsca drugiego - awansowało Radio ZET (z 16,8 proc. do 19,6 proc. udziału). Na drugie miejsce - z szóstego - awansowało RMF FM (z 6,7 proc. do 15,1 proc.). Ostatnia lokata podium należała do Polskiego Radia Opole (spadek z 15,5 proc. do 11,4 proc.).
W Olsztynie pierwsze miejsce przypadło RMF FM (spadek z 30,8 proc. do 18,2 proc. udziału). Na drugą lokatę - z trzeciego - awansowało Radio ZET (z 12,7 proc. do 14,8 proc.). Z kolei na ostatnią pozycję podium spadło Polskie Radio Olsztyn (z 13,4 proc. do 11,9 proc.).
W Rzeszowie na pozycję lidera - z miejsca trzeciego - awansowało Radio ZET (z 11,6 proc. do 16,4 proc. udziału). Na drugie miejsce spadło RMF FM (z 16,3 proc. do 12,0 proc.). Na ostatnią lokatę podium - z miejsca drugiego - spadła Jedynka (z 13,4 proc. do 10,6 proc.).

Przypomnijmy, że liderem ogólnopolskiego rynku radiowego w okresie od sierpnia do października 2013 roku było RMF FM (więcej na ten temat). Natomiast wśród sieci pierwsze miejsce należało do Eski (zobacz te dane).
Od fali październikowej 2012 do badania Radio Track wprowadzony został nowy model ważenia. W celu wyrównania struktury próby do struktury populacji do ważenia danych surowych wprowadzono kategorię wykształcenia. Została ona dodana do dotychczas stosowanych kategorii, takich jak: płeć, wiek, miejsce zamieszkania, wielkość gospodarstwa oraz dzień tygodnia.











