- Gala Odświeżona 'Gala' z rodziną Tusków
Do kiosków trafiło dziś świąteczne podwójne wydanie tygodnika „Gala” (G+J Polska) z okładką, na której znalazła się rodzina premiera Donalda Tuska. Numer ma również odświeżoną szatę graficzną.
- Newsweek Świąteczny 'Newsweek' z płytą DVD
Do świątecznego wydania Newsweeka, które ukaże się w poniedziałek 21 grudnia, do części nakładu zostanie dołączona premierowa płyta DVD z filmem "Hanami - kwiat wiśni". Cena numeru z płytą wyniesie 14,90 złotych.
- Rzeczpospolita 'Rzeczpospolita' radzi, jak założyć firmę
Do części nakładu dzisiejszego wydania dziennika „Rzeczpospolita” (Presspublica) dołączona została płyta CD pt. „Jak założyć działalność gospodarczą”.
- Rzeczpospolita TVN, RMF FM i Polsat najmocniejszymi markami mediowymi
TVN pozostaje najmocniejszą i najbardziej wartościową marką na polskim rynku mediowym - wynika z badania przeprowadzonego przez "Rzeczpospolitą", Acropolis Advisory i AC Nielsen. Najmocniejszą marką radiową jest RMF FM, wydawniczą - PWN, prasową - "Gazeta Wyborcza", a internetową - Onet.pl.
- Asus UL "Ogarnij moc" w internetowej kampanii Asus UL
W internecie trwa kampania reklamowa laptopów Asus UL. Akcja pod hasłem "Ogarnij moc" podkreśla cztery najważniejsze zalety tych urządzeń.
- Cosmopolitan 'Cosmopolitan' z kalendarzykiem promować będzie szeroka kampania
Do całego nakładu styczniowego wydania miesięcznika "Cosmopolitan" (Marquard Media Polska), który ukaże się w czwartek 10 grudnia br., dołączony zostanie kalendarzyk na 2010 rok. Numer wspierać będzie kampania reklamowa.
- Eska Eska: Otwórz drzwi Mikołajowi
7 grudnia na antenie Radia Eska rusza siódma edycja akcji świątecznej "Otwórz drzwi Mikołajowi". Działania obejmą całą Polskę i potrwają do 23 grudnia. Partnerem strategicznym akcji jest firma RTV EURO AGD oraz sponsorzy lokalni. Stronę www przygotowała agencja SMI.
- Google Nasza-klasa.pl i Chomikuj najczęściej wyszukiwane przez polskich internautów
'nasza klasa' jest hasłem najczęściej wpisywanym w tym roku przez polskich internautów w Google. Natomiast popularność najszybciej zyskuje fraza 'chomikuj'.
- Toyota Kronika filmowa z PRL-u w wyprzedażowej kampanii Toyoty (wideo)
W telewizji, radiu, prasie i internecie trwa kampania reklamująca wyprzedaż samochodów Toyota z rocznika 2009. Kreacja przekazu nawiązuje do kronik filmowych z PRL-u.
- ceneo.pl ceneo.pl najpopularniejszą porównywarką, udany debiut tanio.pl
Ponad połowa polskich internautów zna porównywarkę ceneo.pl - wynika z badania firmy Gemius. Co trzeci użytkownik kojarzy na natomiast uruchomiony niedawno serwis tanio.pl.









