Własny dom - szybciej niż myślisz!

W poniedziałek, 5 kwietnia, Kredyt Bank rozpoczął kampanię reklamową „Twój Dom Już na Ciebie Czeka – Kredyt Mieszkaniowy w 2 dni i 2 tygodnie”. Bank promuje szybki proces i kredyty bez prowizji.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Celem kampanii jest informowanie potencjalnych klientów Kredyt Banku o szybkim procesie przyznawania kredytów mieszkaniowych. Obecnie decyzja o przyznaniu kredytu zapada w 2 dni, natomiast pieniądze klient otrzymuje w 2 tygodnie. Te elementy stanowią wyróżnik oferty KB na tle konkurencji.

- Zaoferowaliśmy klientom dobry, bezpieczny produkt i wysoką jakość obsługi. W ciągu dwóch miesięcy kampanii reklamowej chcemy udzielić kredytów za około  600 mln zł – mówi Tomasz Molenda, dyrektor Departamentu Bankowości Detalicznej Kredyt Banku.

Dodatkowo - w ramach promocji jubileuszowej (Kredyt Bank obchodzi w tym roku swoje 20-lecie) - do końca maja kredyt jest przyznawany bez prowizji. Pozwala to klientom zaoszczędzić od 1 do 3 proc. wartości kredytu.

-  Ubiegły rok zakończyliśmy udziałem w rynku na poziomie 6,35% - jesteśmy w pierwszej piątce banków i chcemy utrzymać wiodącą pozycję. Wiosenna kampania to jedno z działań, jakie podejmujemy w celu wsparcia sprzedaży kredytów mieszkaniowych. Z początkiem kwietnia wprowadzamy również nową, atrakcyjną ofertę ubezpieczeń na życie i od utraty pracy powiązanych z tymi kredytami – mówi Anna Dąbkowska, manager kredytów w Kredyt Banku. - Tu również przygotowaliśmy wiosenną promocję: klienci, którzy przystąpią do ubezpieczenia, zostaną zwolnieni z płacenia składek do 30 czerwca.

W marcu Kredyt Bank reaktywował współpracę z 9 największymi brokerami centralnymi, oferując im nowy szybki proces: Doradcy24, Expander, Getin Noble Bank, Goldenegg, Home Broker, Money Expert, Notus, Open Finance, Open Enterprise.

- Akcja reklamowa wspiera nową ofertę kredytów mieszkaniowych, które wyróżnia m.in. szybki proces kredytowy. Koncept zawiera elementy humorystyczne, a postać agenta nieruchomości zabawnie ucieleśnia typowe problemy, z jakimi spotykają się osoby kupujące mieszkanie i nadaje dynamikę akcji. Wybieranie domu to przyjemniejsza część całego procesu zakupu. Różne mieszkania oglądane przez bohaterów sugerują dostępność i ukierunkowanie banku na klienta – „czegokolwiek potrzebujesz, my pomożemy Ci to osiągnąć, spełnić Twoje marzenia”  – uważa Tomasz Molenda.

Spoty 30 i 15-sekundowe pojawią się m.in. w TVN, TVP1, TVP2, TVN24, TVP Info, TV4 i stacjach tematycznych. Równolegle z kampanią telewizyjną prowadzone będą działania w największych portalach, serwisach i wyszukiwarkach internetowych  (Onet.pl, Wp.pl, O2.pl, Otodom.pl, totalmoney.pl, comperia.pl, nasza-klasa.pl, Google) oraz działania BTL.

Kreacja reklamowa powstała we współpracy Kredyt Banku z Agencją G7. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom.

Kredyt mieszkaniowy Ekstralokum może być przeznaczony na dowolny cel mieszkaniowy, w tym spłatę kredytu mieszkaniowego w innym banku. Udzielany jest w PLN lub EUR, maksymalnie na 35 lat, a najmłodszy ze współkredytobiorców powinien mieć nie więcej niż 70 lat w dniu ostatecznej spłaty. Zabezpieczeniem jest hipoteka oraz cesja z polisy ubezpieczenia nieruchomości. Każdy, kto wykupi długoterminowe ubezpieczenie nieruchomości w Kredyt Banku obniża marżę kredytu o 0,1 p.p. Marża może podlegać dalszym obniżkom z tytułu posiadania / zakupu innych produktów z oferty detalicznej banku, maksymalnie o 0,3 p.p.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online