- Podcast Roku imienia redaktora Janusza Majki Po co markom podcasty? „Medium eksperckie, wiarygodne i merytoryczne”
Boom na podcasty tak na rynku krajowym, jak i globalnie trwa. Przynajmniej jednego podcastu słucha w Polsce co trzecia dorosła osoba. To gigantyczny potencjał promocji dla marek. - Widzimy, że marki nie tylko coraz chętniej sięgają po podcastu, ale także wykorzystują go w coraz bardziej nowatorski sposób, wykraczając poza tradycyjne schematy – mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Tomasz Majka, organizator konkursu Podcast Roku imienia redaktora Janusza Majki.
- Routines Routines klientem Big Picture
Alkemie Group, do której należy marka kosmetyczna Routines, nawiązała współpracę z Big Picture. Zespół agencji będzie odpowiedzialny za działania z zakresu media relations, a także projekty specjalne.
- NYX Professional Makeup NYX Professional Makeup rusza z globalną kampanią z Paris Hilton i Saweetie
Marka kosmetyków NYX Professional Makeup ruszą z najnowszą, globalną kampanią „If You NYX You Know”, w której główną rolę odgrywają światowe gwiazdy – Paris Hilton oraz raperka Saweetie.
- Space Cut Industries Space Cat Industries przejmuje obsługę OLX Polska
Agencja Space Cat Industries rozszerza współpracę z OLX Polska i odpowiada za całościową obsługę kanałów social media oraz kampanii influencerskich marki. To efekt wygranego przetargu.
- Orlen Orlen znów z promocją na wakacje. Ile rabatu na litrze?
Rusza kolejna odsłona wakacyjnej promocji cenowej na stacjach Orlen. Tym razem obniżka ceny za każdy litr paliwa wyniesie od 25 do 40 groszy.
- Przestrzeń Grupa Przestrzeń dołącza do agencji obsługujących markę Tyskie
W ramach platformy „Jesteśmy na TY” marka Tyskie zrealizuje dwie kampanie: „Z pokolenia na pokolenie jesteśmy na TY” oraz „Kierowcy, jesteśmy na TY od Zera”. Agencja Przestrzeń, we współpracy z Polot, odpowiada za działania z zakresu digitalu, social mediów oraz współprace influencerskie, natomiast Rozgłos zajmuje się obsługą mediową działań PR.
- Żywiec Żywiec w nowej kampanii stawia na podróże po Polsce. Z Chabiorem i „Jankesem”
Rusza ogólnopolska kampania marki Żywiec, która udowadnia, że w Polsce „chce się Ż”. W ramach akcji specjalny kamper z Januszem Chabiorem i Krzysztofem „Jankesem” Jankowskim na pokładzie odwiedza polskie miasteczka. Pierwsze odcinki cyklu można już oglądać na kanale marki Żywiec na YouTube.
- Playboy Dlaczego w Polsce nie ma tytułów i portali dla mężczyzn? Kobiece są... 127 razy większe
“Playboy”, “CKM”, “Esquire”, “Mens Health”, “Elle Men”, “Logo”, “Maleman” – brzmi jak lista “ofiar” polskiego rynku medialnego. Po męskich tytułach lifestyle'owych, które kiedyś święciły triumfy, dziś zostało tylko wspomnienie. Rynek portali nie wygląda lepiej, podczas gdy ten “dla kobiet” pęka w szwach. Sprawdzamy, dlaczego (i czy na pewno) w Polsce nie ma miejsca na tytuły dla mężczyzn.
- Komisja Etyki Reklamy Samochód w barwach piwa Lech. KER: to wywołuje niebezpieczne skojarzenia
Fundacja Pomocy Ofiarom Wypadków Drogowych Amber zaskarżyła do Komisji Etyki Reklamy promocję piwa Lech na festiwalu Tauron Nowa Muzyka Katowice 2024. Ta orzekła, że przekaz jest nieetyczny z powodu wywoływania niewłaściwego, społecznie szkodliwego skojarzenia pomiędzy konsumpcją alkoholu a prowadzeniem pojazdów.
- SFD SFD nowym partnerem Reprezentacji Polski w ampfutbolu
Marka SFD została nowym partnerem Reprezentacji Polski w ampfutbolu. W ramach współpracy producent odżywek i żywności dietetycznej otrzymał tytuł Oficjalnego Partnera Reprezentacji i od teraz będzie wspierać zespół podczas rozgrywek.









