Wysoki wzrost na rynku reklamy online w Chinach

Sektor internetowej reklamy w Chinach notuje w każdym kwartale tegoroku dwucyfrowe wzrosty.

km
km
Udostępnij artykuł:

W bieżącym roku chińska reklama online może osiągnąć wartość 10miliardów juanów - informuje serwis Marketing Charts, powołując sięna dane firmy badawczej Nielsen Online.

W III kwartale wartość internetowej reklamy w Chinach zanotowała14-procentowy wzrost w porównaniu z analogicznym okresem rokuubiegłego i osiągnęła poziom 2,6 miliarda juanów.

W sumie, w całym bieżącym roku wartość rynku wyniosła 6,6miliarda juanów (w I kwartale 1,7 miliarda, w II kwartale 2,3miliarda). Z kolei najlepszym miesiącem był wrzesień, kiedyosiągnął on wartość 1 miliarda juanów.

Łączna liczba reklamodawców i przeprowadzonych przez nichkampanii na rynku reklamy online w Chinach, wyniosła w obecnym rokuodpowiednio 2.661 i 19.049.

źródło: Marketing Charts

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji