
Dołącz do newslettera Wirtualne Media!
Codziennie rano
Oferty pracy
50 tysięcy subskrybentów
*Zrezygnuj w każdej chwili, nie wysyłamy spamu.
Dziękujemy za zapisanie się do newsletteraWirtualne Media
Sprawdź swoją skrzynkę odbiorczą.

Od czwartku (6 czerwca) Łódź jest jednym z najważniejszych punktów na kulinarnej mapie Polski. Do niedzieli potrwa tu X edycja Festiwalu Dobrego Smaku. Jednym z gości święta smakoszy będzie Paolo Cozza, ambasador marki Celebro, który dla uczestników festiwalu przygotuje m.in. risotto z prawdziwkami. Zapowiada się pyszna zabawa! Hasło jubileuszowej odsłony łódzkiego festiwalu, „Kulinarnie nakręceni”, ma nawiązywać do filmowych tradycji tego miasta. O tym, że Łódź nie tylko X muzą, ale i kulinariami stoi będzie można przekonać się do niedzieli (9 czerwca) włącznie. Festiwal odbywa się na ul. Piotrkowskiej i rynku Manufaktury, bierze w nim udział 25 restauracji i 9 kawiarni. Partnerem Festiwalu Dobrego Smaku jest Celebro - marka win do posiłku. Jego producent, firma Jantoń, przygotowała dla miłośników dobrego jedzenia prawdziwą gratkę. W sobotę (8 czerwca) na rynku Manufaktury, w specjalnym namiocie, odbędzie się pokaz pod hasłem „Kulinarnie zakręceni”. Jego uczestnicy odbędą kulinarną podróż do Włoch, Francji, Argentyny i Hiszpanii. O specjałach pochodzących z tych krajów opowiedzą Grzegorz Łapanowski (kucharz znany m.in. z programu „Dzień Dobry TVN”) oraz Paolo Cozza - ambasador marki Celebro, autor książek kucharskich „Włoska kuchnia na polskim stole” oraz „Odkorkuj kulinarną wyobraźnię”. Podczas festiwalu popularny Włoch przygotuje m.in. risotto z prawdziwkami oraz spaghetti alla carbonara. Smakowitościom tym towarzyszyć będzie wino Celebro idealnie dobrane do potraw. Marka ta została stworzona z myślą o miłośnikach gotowania, którzy lubią serwować wino do spożywanych przez siebie dań. Na butelce każdego z czterech półwytrawnych win - Celebro Włochy, Hiszpania, Argentyna, Francja - widnieją graficzne sugestie ułatwiające wybór właściwego wina do konkretnej potrawy lub jej głównego składnika. Dzięki wskazówkom bez trudu dobierzemy wino najlepiej podkreślające smak ulubionych potraw. Paolo Cozza – ambasador marki Celebro Paolo Cozza zyskał popularność m.in. za sprawą programu „Europa da się lubić”. Choć z wykształcenia jest prawnikiem, jedną z jego pasji są kulinaria, czego dowodem jest wydana w 2007 roku książka kucharska „Włoska kuchnia na polskim stole”. Zamiłowanie do gotowania i eksperymentowania w kuchni, a także znajomość wina oraz odpowiedni ich dobór do posiłku zadecydowały o tym, że to właśnie Paolo Cozza został ambasadorem win marki Celebro. Wydana niedawno książka kucharska „Odkorkuj kulinarną wyobraźnię” to kolejny efekt współpracy Włocha z firma Jantoń. Publikacja nie jest dostępna w regularnej sprzedaży - jest dodawana do butelki wina do posiłku marki Celebro. * * * Celebro - wino do posiłku www.celebro.com.pl www.facebook.com/KlubCelebro Marka półwytrawnych win doskonale komponujących się z potrawami. Każda z czterech propozycji Celebro (Hiszpania, Włochy, Argentyna, Francja) została dobrana do potrawy lub jej głównego składnika. Idealna propozycja dla miłośników gotowania, którzy za rozsądną cenę chcą kupić wyborne wino podkreślające i uzupełniające smak dania.

Wirtualnemedia.pl

GPLUS PRODUCTION

GPLUS PRODUCTION

Grupa RMF

Telewizja Puls

Grupa RMF

Gremi Media

Agencja Wydawniczo - Reklamowa Wprost

Wirtualna Polska Media
