Youku z MySpace China

Internetowy serwis wideo Youku.com zawarł porozumienie z serwisemspołecznościowym MySpace China.

km
km
Udostępnij artykuł:

Głównym celem współpracy ma być zwiększenie popularności obuserwisów na rynku chińskim, co w konsekwencji powinno się przełożyćna większe wydatki reklamodawców - informuje serwisBroadcastNewsroom.

Według przedstawicieli Youku, porozumienie przyniesie MySpaceChina same korzyści. Po pierwsze oferta społecznościowego portalurozszerzy sie o treści wideo tworzone przez użytkowników. Po drugiebędzie on współpracował z najpopularniejszym i najszybciejrozwijającym się w Chinach serwisem wideo online. Wreszcie potrzecie, MySpace China będzie mógł wykorzystać technologiestworzone przez Youku do strumieniowego przesyłania własnychklipów. Z kolei MySpace China uzupełni społecznościową ofertęYouku.

Youku, który powstał w grudniu 2006 roku, nazywany jest chińskimYouTube. Z danych firmy badawczej Nielsen/NetRatings wynika, żeklipy umieszczone na stronach serwisu są oglądane ponad 100milionów razy dziennie.

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech