Z PBS DGA do TNS OBOP

TNS OBOP powiększa zespół badaczy jakościowych.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

W marcu 2007 r. do Sektora Badań Konsumenckich TNS OBOP dołączyli Małgorzata Radziszewska-Manikowska i Karol Rubinkiewicz, dotychczas związani z sopocką agencją badawczą PBS DGA.

Małgorzata Radziszewska-Manikowska posiada dziewięcioletnie doświadczenie w badaniach rynku. Kierowała zespołem badań jakościowych w PBS DGA, była odpowiedzialna za koordynację wieloetapowych projektów.

Karol Rubinkiewicz jest absolwentem Instytutu Stosowanych Nauk Społecznych Uniwersytetu Warszawskiego. Ostatnie sześć lat pracował w PBS DGA, ostatnio jako kierownik jednego z zespołów badań jakościowych.

 „Badania jakościowe są istotnym obszarem naszej działalności i udział badań jakościowych w naszym obrocie ciągle wzrasta, dlatego niezbędne okazało się rozszerzenie tego zespołu. Cieszę się, że będą z nami pracować osoby, która mają tak bogatą wiedzę i doświadczenie w tej dziedzinie ” – powiedział Artur Czajka, lider Sektora Badań Konsumenckich w TNS OBOP.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech