Z RMF FM i Coca-Cola na mundial

13 maja ruszyła spektakularna mundialowa akcja przygotowana wspólnie przez Coca-Colę i RMF FM.

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Każdy słuchacz, któremu nie udało się kupić biletu na Mistrzostwa Świata, ma jeszcze szansę go zdobyć w zabawie na antenie RMF FM.

Akcja będzie miała trzy etapy. W sobotę, 13 maja, rozpoczęła się zabawa radiowa „Weekendy z RywalamiI polskiej reprezentacji narodowej”. Podczas trzech sobotnio-niedzielnych programów (13-14 maja, 20-21 maja i 10-11 czerwca) słuchacze poznają ciekawostki i nowinki dotyczące Ekwadoru, Kostaryki i Niemiec.

- To okazja do przybliżenia kultury krajów, z którymi się zmierzymy na mundialowym stadionie. – mówi Mikołaj Ciaś, brand manager Coca-Cola w Polsce - Chcemy pokazać, że można w przyjemny sposób przełamywać bariery, także między rywalami. W końcu, mimo wszystkich dzielących nas różnic, jest coś co nas wszystkich łączy – to właśnie piłka. A Coca-Cola jest marką, która łączy ludzi również za pośrednictwem footballu.

Od 22 maja do 8 czerwca trwać będzie wielki konkurs dla słuchaczy: "Piłka zbliża. Wysyłamy naszą drużynę fanów do Niemiec na mecze polskiej reprezentacji". Zabawa polegać będzie na zgadywaniu hasła do podanej przez prowadzącego krótkiej zabawnej definicji wybranego słowa, a następnie wysłanie hasła sms-em. Konkursowe słowa będą miały podwójne znaczenie: jedno związane ze sportem, drugie – z codziennym życiem. Do wygrania - podwójne bilety. To idealny sposób na łączenie z innymi... po prostu zapraszasz drogą ci osobę na mecz! – opisuje Mikołaj Ciaś. Zabawa będzie trwać od poniedziałku do piątku, od 12.00 – 15.00.

Równolegle, pomiędzy 9 czerwca – 6 lipca na antenie RMF FM skompletowana zostanie reprezentacja polskich fanów, która wyjedzie na Mundial i obejrzy na żywo mecz w Berlinie. Konkurs „Cokolwiek się zdarzy… polska 11-stka będzie w finałach Mistrzostw Świata” polegać będzie na typowaniu drogą sms-ową wyniku kolejnych meczy rozgrywanych podczas Mistrzostw. Finałowe pytanie zadawane będzie wieczorem na antenie. Przewidziany jest równiez udział sławnej osobistości, która pełnić będzie rolę trenera-selekcjonera fachowo podpowiadającego „typy” i pomagającego podjąć właściwą decyzję.

Mundialowa akcja Coca-Coli będzie wsparta kampanią radiową na antenie RMF FM –komunikującą również promocję (do 19 maja), jaka prowadzona jest przez Coca-Colę, Oficjalnego Sponsora Mistrzostw Świata, na platformie www.icoke.pl. Tu w dalszym ciągu do wygrania są podwójne wyjazdy na mecze, oryginalne piłki Adidasa oraz nagrody gwarantowane: specjalne piłkarskie szklanki Coca-Coli.

Akcja z RMF FM stanowi kolejny element kampanii Piłka zbliża. Podaj dalej prowadzonej przez Coca-Cola Poland Services w ramach międzynarodowego programu mundialowego Coca-Coli “We All Speak Football”. Myślą przewodnią kampanii jest przekonanie, że wielkie wydarzenia sportowe zbliżają ludzi, przełamują bariery kulturowe i społeczne. Pozwalają wspólnie przeżywać emocje i jednoczyć się.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów