Zalando w świątecznej kampanii pociesza „Już niedługo znowu się przytulimy”

Tegoroczna świąteczna kampania platformy e-commerce Zalando opowiada o przytulaniu - wyrazie bliskości, solidarności i więzi. Międzynarodowa akcja została przygotowana we współpracy z agencją kreatywną Anomaly Berlin

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Zalando w świątecznej kampanii pociesza „Już niedługo znowu się przytulimy”

Kampania „Już niedługo znowu się przytulimy” ma dodawać otuchy i zachęcać do optymistycznego spojrzenia w przyszłość.

Na potrzeby kampanii Zalando przygotowano serię portretów, wykonanych przez fotografkę Sarah Blais. Przyjaciółki, bracia i najlepsi kumple, kochające się siostry, partnerzy, zakochani, rodziny - uchwycone na zdjęciach historie opowiadają o bliskości i silnej więzi między dwojgiem ludzi.

Uzupełnieniem fotografii jest spot reklamowy „100 Years of Hugs” przez Vincenta Haycocka. Twórcą wykorzystanego w nim utworu „Godspeed” jest piosenkarz i autor tekstów piosenek Frank Ocean.

Spot to zlepek krótkich filmów powstałych w Nigerii, Wietnamie, Włoszech, Meksyku, Szwecji i w Niemczech, stworzonych przez 4 różnych reżyserów i połączonych w jedną całość przez Vincenta Haycocka. Każdy film przedstawia inną historię przytulania.

- Główna idea, która towarzyszy naszej świątecznej kampanii - więzi międzyludzkie - nawiązuje do naszego zaangażowania w relacje z klientami. Jeden z najważniejszych punktów strategii Zalando zakłada dialog i nawiązywanie z nimi kontaktu, między innymi poprzez opowiadanie historii, z którymi mogą się identyfikować -  mówi Barbara Daliri, senior vice president sales & marketing w Zalando. - Nawiązanie do niepewności i okoliczności, z którymi w ostatnim czasie wszyscy się mierzymy, miało dla nas duże znaczenie. Jednocześnie zależy nam na podzieleniu się optymizmem i dodaniu innym otuchy oraz nadziei, że już niedługo znowu zobaczymy się z bliskimi, których nam brakuje - dodaje Daliri.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/julia-wieniawa-ambasadorka-zalando-reklama ##

Murale w świątecznej kampanii Zalando

Na potrzeby trwającej od początku listopada kampanii przygotowano także dwa murale - w dwóch miejscach w Warszawie oraz w Katowicach i w Krakowie. Wielkoformatowe obrazy postaci, które obejmują swoją drugą brakującą i niewidoczną połówkę, podpisane pytaniem „Czy jeszcze kiedyś się przytulimy?”, przyciągały uwagę i wzbudzały zainteresowanie przechodniów przez cały tydzień.

8 listopada, wraz z rozpoczęciem drugiego etapu kampanii, na obrazach pojawiły się brakujące wcześniej sylwetki postaci oraz dodająca otuchy i nadziei odpowiedź na zadane pytanie.

grafika
grafika

Pozytywna wiadomość, a zarazem hasło świątecznej kampanii - „Już niedługo znowu się przytulimy.” - obecne jest na wszystkich materiałach reklamowych: na muralach, billboardach reklamowych, kanałach własnych Zalando, w mediach społecznościowych, a także w spocie reklamowym wyświetlanym w telewizji.

Kampania reklamowa powstała we współpracy z agencją kreatywną Anomaly Berlin i jest emitowana na 17 rynkach europejskich.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji