PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Szymon Hołownia liderem zaufania Polaków. "Wypełnia lukę"
Ponad połowa ludzi uważa, że rządy świadomie okłamują obywateli. Najbardziej ufamy biznesowi, najmniej mediom
Ponad połowa ludzi uważa, że rządy świadomie okłamują obywateli. Najbardziej ufamy biznesowi, najmniej mediom
Radio budzi największe zaufanie jako źródło informacji. Rządowi ufa tylko co trzecia osoba
Radio budzi największe zaufanie jako źródło informacji. Rządowi ufa tylko co trzecia osoba
Rząd reklamami zachęca do szczepień na COVID. "Działania mocno spóźnione"
Hołownia wyprzedził Dudę i Morawieckiego w zaufaniu społecznym, Kaczyński z dużym wzrostem nieufności
Jarosław Kaczyński problemem PiS. "Przestał uchodzić za nieomylnego"
Jarosław Kaczyński problemem PiS. "Przestał uchodzić za nieomylnego"
Protesty przeciwko zakazowi aborcji to największy kryzys rządu od lat. "Medialna bańka pękła"
Łukasz Szumowski traci wizerunkowo. "Media mogą wykreować bohatera, a chwilę później go niszczyć"
Łukasz Szumowski traci wizerunkowo. "Media mogą wykreować bohatera, a chwilę później go niszczyć"
Łukasz Szumowski ze skokowym wzrostem zaufania społecznego. „Jest traktowany jak lekarz, a nie typowy polityk” (opinie)
Łukasz Szumowski ze skokowym wzrostem zaufania społecznego. „Jest traktowany jak lekarz, a nie typowy polityk” (opinie)
W dobie koronawirusa ufamy najbardziej informacjom od lekarzy
W dobie koronawirusa ufamy najbardziej informacjom od lekarzy
Samotność, niepewność i znaczenie zaufania - globalne trendy Forda na 2020 rok
Polacy nie wierzą w dobre intencje mediów, co trzeci nie ufa mediom publicznym
Polacy nie wierzą w dobre intencje mediów, co trzeci nie ufa mediom publicznym
„Fakty” najbardziej wiarygodne. „Wiadomości” liderem na wsi, „Wydarzenia” wśród wyborców PSL i Kukiz ‘15
„Fakty” najbardziej wiarygodne. „Wiadomości” liderem na wsi, „Wydarzenia” wśród wyborców PSL i Kukiz ‘15
52 proc. Polaków nie wierzy TVP, a 47 proc. Polskiemu Radiu, stacje prywatne bardziej wiarygodne
60% internautów ufa treściom w artykułach sponsorowanych
60% internautów ufa treściom w artykułach sponsorowanych
Co drugi Polak ufa internetowi i nowym technologiom (infografika)