„Zdrowie, energia, odwaga” w kampanii kosmetyków Perfecta Skin Drink

W internecie rozpoczęła się kampania reklamująca linię kosmetyków do oczyszczania i pielęgnacji twarzy Skin Drink marki Perfecta (należącej do Dax Cosmetics). Akcja, za której przygotowanie i realizację odpowiada agencja Facead, jest prowadzona pod hasłem „Zdrowie, energia, odwaga”.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
„Zdrowie, energia, odwaga” w kampanii kosmetyków Perfecta Skin Drink

Reklamy podkreślają energię, zdrowy tryb życia i aktywność fizyczną jako wartości związane z kosmetykami Perfecta Skin Drink. Kampania jest skierowana głównie do kobiet w wieku 16-25 lat.

grafika

W ramach akcji reklamy są emitowane w serwisach ogólnych, młodzieżowych i kobiecych (m.in. interia.pl, gwiazdy.wp.pl, pudelek.pl, plotek.pl, plejada.pl, pomponik.pl, kozaczek.pl, kobieta.onet.pl, kobieta.wp.pl, polki.pl, wizaz.pl, styl.pl, womenshealth.pl), artykuły sponsorowane i działania PR na stronach cosmo.pl, zeberka.pl i party.pl oraz aktywności na Facebooku i Instagramie.

Ponadto uruchomiono stron Skindrink.pl z opisami produktów i wskazówkami, jak ich używać, oraz akcję „Podziel się z nami energią i odbierz swojego Skin Drinka!” (w jej ramach tysiąc osób, które jako pierwsze prześlą lub udostępnią zdjęcie lub animację GIF pokazujące energię, odwagę, radość i zdrowy tryb życia, otrzymają promowany kosmetyk).

grafika

Za pomysł i strategię kampanii, planowanie i zakup mediów oraz kreację reklam i realizację działań w social media odpowiada agencja marketingu internetowego Facead.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"