Zenek Martyniuk wprowadza na rynek napój energetyczny „Zenek Energy Drink”

Gwiazda muzyki disco-polo Zenek Martyniuk sygnuje swoim nazwiskiem nowy napój energetyczny - „Zenek Energy Drink”. Produkuje go spółka Just Food Polska.

Jacek Kowalski
Jacek Kowalski
Udostępnij artykuł:

Napój firmowany jest hasłem „Król jest tylko jeden”. A zaczęło się od żartu. Z okazji urodzin Zenka Martyniuka Marek Kwiecień, manager Martyniuka zrobił pierwszą i wyjątkową, bo ręcznie wykonaną puszkę napoju energetycznego. - Zenek jest wielkim miłośnikiem „energetyków”, więc postanowiłem zrobić mu żartem taki nietypowy prezent: napój z jego wizerunkiem na puszce. Jakie było moje zdziwienie, gdy w parą tygodni później przyszedł list od firmy Just Food Polska, że chcieliby produkować coś takiego na masową skalę. Pomyśleliśmy, że to może być dobry biznes i zaczęliśmy negocjacje - mówi w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl Marek Kwiecień. Negocjacje zakończyły się w styczniu 2017 roku podpisaniem umowy na produkcję energetyka.

Marek Kwiecień ma doświadczenie w biznesie - od lat prowadzi własną firmę. Postanowił więc partnerować w produkcji energetyka. - To jest trudny rynek, musieliśmy czymś się wyróżnić. Dołożyliśmy więc kofeiny i witamin z grupy B, żeby całość kręciła mocniej, ale żeby przy okazji była trochę bardziej zdrowa - opowiada Marek Kwiecień.

Produkt ma się wyróżniać zawartością, ale przede wszystkim twarzą, która go reklamuje. Marek Kwiecień mówi, że według jego obliczeń „Zenek Energy Drink” to czwarty napój w Polsce, reklamowany „twarzą”. Swoje napoje mają już Dariusz „Tiger” Michalczewski („Tiger”), Mike Tyson („Black”) i Tomasz Adamek („Las Vegas”). Jednak po raz pierwszy reklamuje go nie bokser, a piosenkarz i to disco polo. W firmie wiedziano, że Martyniuk jest na wznoszącej fali popularności: podczas Sylwestra w Zakopanem w trakcie wykonywania przez niego jednej z piosenek, według danych Nielsen Audience Measurement średnia oglądalność programu wyniosła ponad 5 mln osób.

- Mimo wszystko nie spodziewaliśmy się jednak, że wystarczy ogłosić informację o produkowaniu napoju pod marką Zenka, żeby portale i kolorowe gazety zasypały Polskę artykułami na ten temat. Tylko w ubiegłym tygodniu naliczyłem ponad 100 takich tekstów. Mamy darmową reklamę i to potężna, a w ogóle nie spodziewaliśmy się tego. Dystrybutorzy prześcigają się teraz w zgłoszeniach, wyczuwając doskonały interes. Z kilkoma z nich trwają rozmowy o wprowadzaniu napoju na rynek - podsumowuje Marek Kwiecień.

grafika

Napój produkuje warszawska spółka Just Food Polska. Zawiązała się 17 stycznia br. Zenek Energy Drink jest jej flagowym produktem, ale także - jak wynika ze strony internetowej firmy - także jedynym w ofercie. -  Napój powstał w odpowiedzi na zapotrzebowanie rynku oraz coraz silniej umacniający się nurt muzyki disco polo, w której Zenon Martyniuk został okrzyknięty Królem - informuje spółka.

Napój w sprzedaży pojawi się w najbliższych dniach, ma kosztować około 3 zł.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"