ZenithOptimedia znów podnosi prognozę dla globalnego rynku reklamy

Dom mediowy ZenithOptimedia prognozuje, że w bieżącym roku globalne nakłady na reklamę sięgną 448 miliardów dolarów.

km
km
Udostępnij artykuł:

To o 3,5 proc. więcej w porównaniu z rokiem 2009. W kwietniu tego roku należąca do holdingu Publicis Groupe agencja prognozowała wzrost o 2,2 proc., a w grudniu roku ubiegłego o 0,9 proc.

ZO przewiduje też, że w roku 2011 globalny rynek reklamy zyska na wartości 4,5 proc., a w roku 2012 kolejne 5,3 proc.

Dom mediowy uzasadnia rewizję swojej prognozy przede wszystkim lepszymi od spodziewanych wynikami zanotowanymi w pierwszej połowie tego roku w Ameryce Północnej i Europie Zachodniej.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Republika usunęła reportaż z zarzutami wobec ojca 4-latki. "Otrzymaliśmy nieznane wcześniej dokumenty"

Republika usunęła reportaż z zarzutami wobec ojca 4-latki. "Otrzymaliśmy nieznane wcześniej dokumenty"

Gigantowi prasowemu grozi dożywotnie więzienie. Za krytykę chińskich władz

Gigantowi prasowemu grozi dożywotnie więzienie. Za krytykę chińskich władz

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Ile trwa mecz piłki nożnej i kiedy sędzia dolicza czas?
Materiał reklamowy

Ile trwa mecz piłki nożnej i kiedy sędzia dolicza czas?

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN