Zgadnij.to - kolejny hit polskiego internetu?

Polscy internauci dostali kolejną wciągającą zabawkę - stronę z grą zgadnij.to miejsce. W ciągu pierwszej godziny po jej uruchomieniu zagrało w nią ponad 2000 osób i padły pierwsze rekordy. Internauci udostępniali ją także na Facebooku, gdzie powstał już anpage fb.com/zgadnijtopl, który liczy ponad 100 fanów, a ich liczba rośnie z każdą godziną.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Gra "Zgadnij to miejsce" jest bardzo prosta i wykorzystuje narzędzie Google Street View. Gracz "ląduje" w jakiejś lokalizacji na świecie i próbuje określić, gdzie się znalazł. W tym celu może wędrować zakamarkami nieznanych miasteczek, metropolii, czy bezdrożami.

Czy ta inicjatywa stanie się hitem internetu? Czas szybko pokaże. Jak widać jednak, zabawki od Google wciąż nas cieszą i stają się inspiracją dla deweloperów do tworzenia z nich ciekawych rozwiązań.

Autorem zgadnij.to jest wrocławska firma Artweb-Media.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji