Zimna wojna reklamuje „Pół na pół” w Simplusie (wideo)

W telewizji, kinach, prasie i na outdoorze rusza kampania reklamowa oferty „Pół na pół” w Simplusie. Akcja - przygotowana przez agencję 303 i dom mediowy Media Direction - nawiązuje do konwencji filmów szpiegowskich o zimnej wojnie.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Rozpoczęta właśnie kampania reklamowa Simplusa niestandardowo informuje, że w ramach oferty „Pół na pół” płaci się tylko za pierwsze 30 sekund każdej rozpoczętej minuty do dużych sieci i na numery stacjonarne, a kolejne 30 sekund otrzymuje się za darmo. W akcji wykorzystywane są spoty i layouty nawiązujące do konwencji filmów szpiegowskich o zimnej wojnie – z rosyjskimi żołnierzami i wątkiem spisku. Kampanie Simplusa już od kilku lat opierają się na takich nawiązaniach – ostatnia była utrzymana w stylistyce azjatyckiego kina akcji (więcej).

Obecna akcja jest prowadzona od 26 marca w telewizji (Polsat, TVN, TVP, Discovery, stacje z pakietu At Media, 4 Fun), kinach (Silver Screen, Multikino i Cinema City), prasie (m.in. „Gazeta Wyborcza”, „Polityka”, „Gala”, „Viva”, „Olivia”) oraz na outdoorze i w formie materiałów BTL. Kreację kampanii – zaplanowanej do połowy maja – przygotowała agencja 303, natomiast media zaplanował i kupił dom mediowy Media Direction.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z kolejnym teledyskiem

Świąteczna piosenka Radia 357 z kolejnym teledyskiem

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"